וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו ייעדר כשלושה שבועות

29.4.2008 / 10:35

אחרי קוקי בלצ'ר ושון מונסון, גם מאיר טפירו נפצע לתקופה ממושכת. במקרה הטוב יחזור לפיינל פור, בירנבוים הורה להחליף מזוזות ברעננה

שרון בוקוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

המכות ממשיכות ליפול על בני השרון, ואחרי ההפסד להפועל ירושלים 77:69, אתמול (שני) במלחה, הסתבר שהפציעה של מאיר טפירו היא לא קלה ובמקרה הטוב יחזור השחקן לקראת הפיינל פור. במהלך הרבע השלישי של המשחק אתמול הטעה גיא פניני את טפירו שהחליק על הפרקט אך ניסה להמשיך לרוץ. לאחר מספר דקות ירד לחדרי ההלבשה לטיפול וחזר לספסל עד לסיום המשחק תוך כדי שהוא מתלונן על כאבים רבים בירך.

הבוקר נערך לטפירו בדיקה ושם הסתבר שהוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך, פציעה שההחלמה המשוערת ממנה מוערכת בשלושה שבועות לפחות. בבית החולים הזריקו לטפירו חומר מיוחד שאמור להאיץ את תהליך ההחלמה של קפטן בני השרון, ובקבוצה מלאים בתקווה שיוכל לחזור לשחק עוד לפני הפיינל פור. במקרה הגרוע יחזור טפירו, שקלע העונה 13.8 נקודות למשחק, הוריד 5.3 ריבאונדים ומסר 5.5 אסיסטים, לחזור בדיוק למשחקי הפיינל פור. בעקבות הפציעה יחמיץ טפירו משחק ראשון לראשונה מזה 260 משחקים רצופים שבהם שיחק ללא הפסקה.

אמש לאחר סיום המשחק התייחס מאמן בני השרון, אפי בירנבוים, למצב של הקבוצה שלו שאיבדה בתוך שבועיים את קוקי בלצ'ר, שון מונסון ועכשיו גם את טפירו: "אף פעם בכדורסל לא נתקלתי בתופעה כזאת. נצטרך לדעת עם השמיכה הקצרה שנותרה לנו לכסות את כל הקבוצה כדי שלא יהיה לנו קר, המצב שלנו גרוע מאוד". בירנבוים אף הורה למנהלי אולם מטרווסט ברעננה להחליף את המזוזות באולם על מנת לשנות את המזל של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully