וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק לארנה מתגבר

29.4.2008 / 10:06

אוהדי הפועל ירושלים צפויים להשמיע את קולם בישיבת מועצת העיר ביום חמישי, שבה אמורים לאשר את התקציבים לבנייה ולתשתיות

בהפועל ירושלים מרוצים מאוד מהניצחון אתמול (שני) על בני השרון 77:69, והיום החליטו להמשיך בנוסף למאבק על הכרטיס הרביעי לפיינל פור, גם במאבק להקמת הארנה בירושלים. הקבוצה קוראת לאוהדיה להגיע לישיבת מועצת העיר, שתתקיים ביום חמישי הקרוב בשעה 18:30, בבניין מספר 1 בכיכר העירייה, כיכר ספרא, בה אמורים להיות מאושרים התקציבים המיועדים לבנייה, לתשתיות ולהשקעות בתחום הפיסי בעיר.

הסכום שאמור להיות מאושר בועדה הוא כ-1.5 מיליארד שקלים, אך בתוכנית הועדה אין כל זכר לחלקה של עיריית ירושלים בבניית הארנה, סכום שמוערך בכ-30 מיליון שקלים בלבד. משמעות הדבר היא דחייה נוספת בתחילת העבודות לבניית הארנה, דחייה אשר נמשכת כבר למעלה מ-4 שנים מאז הניח ראש העיר אורי לופוליאנסקי את אבן הפינה לאולם עם שלל הבטחות. יש להדגיש כי מפעל הפיס הקצה לטובת בניית הארנה בירושלים כ-130 מיליון שקל. ניר ברקת, חבר מועצת עיריית ירושלים אשר הצטרף למאבק, הגיש לראש העירייה בצעת החלטה בנושא אשר תעלה לדיון בישיבה הקרובה בדרישה להקצות באופן מיידי את התקציב העירוני הדרוש לבניית הארנה ולהורות על תחילת העבודות.

הארנה בירושלים הייתה אמורה להיות בתחילה בת עשר אלף מושבים אך לאחר זמן מה צנח המספר המתוכנן ל5500 מושבים בלבד. האולם אמור לארח מפעלי ספורט חשובים ומפעלים תרבותיים בקנה מידה גדול: פיינל פור של הכדורסל הישראלי וגביע המדינה, הפיינל פור של היול"ב קאפ, משחקי הבית של נבחרת ישראל בכדורסל, המכביה, תחרויות בינלאומיות ואירוע תרבות גדולים: פסטיבלים, מופעים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully