וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזוקה ג'ו: 35 של ג'ו ג'ונסון העניקו להוקס ניצחון

ג'ו ג'ונסון הפציץ 35 נקודות והוליך את אטלנטה ל-92:97 מפתיע על בוסטון ו-2:2 בסדרה. הלייקרס השלימו סוויפ על דנבר, גם אורלנדו עלתה

כשהתברר סופית שאת בוסטון, הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה, תפגוש אטלנטה, הקבוצה בעלת המאזן הגרוע מכל המעפילות לפלייאוף, הציפיות היו לסוויפ כליל של הראשונה. הלילה (בין שני לשלישי) נערך המשחק הרביעי ביניהן, זה שאמור היה לסתום את הגולל על הסדרה, אבל הקבוצה מבירת ג'ורג'יה לא עומדת להיכנע בקלות. המצב הוא 2:2 וזו לא טעות.

מי שהלך לה הרבה יותר בקלות היא אורלנדו, שהמשיכה להיעזר ביכולות הנפלאות של דוויט הווארד כדי לנצח משחק נוסף ולדלג סופית מעל טורונטו עם 1:4 בסדרה כולה.

במשחק המאוחר של הלילה, שכבר גלש עמוק לתוך הבוקר בישראל, הפכה לוס אנג'לס לייקרס לקבוצה היחידה שמשלימה סוויפ בסיבוב הראשון של הפלייאוף, אחרי שדילגה מעל דנבר. מישהו מתגעגע לגולדן סטייט?

אטלנטה - בוסטון 92:97 (2:2 בסדרה)

לא רק שאחרי המשחק הבקודם כבר אפשר היה לשכוח מסוויפ של הירוקים, אלא שכעת נראה שהקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר בליגה בעונה הסדירה, פגשה יריבה די עקשנית.

20 מתוך 35 הנקודות של ג'ו ג'ונסון הגיעו ברבע האחרון, ג'וש סמית קלע 28 וחסם 7 פעמים וההוקס הראו שהם לא פראיירים. הראשון, שחקן בוסטון לפני 6 שנים, היה הפקטור המוביל של המנצחת ובמצב של 79:81 קלע 9 נקודות רצופות והוליך את המקומיים לרבע אחרון של 17:32. מייק ביבי תרם 18 למאמץ הקבוצתי ולניצחון.

ריי אלן הוליך חבור ה מאוזנת של הסלטיקס, שכבר עלתה ליתרון מבטיח ברבע השלישי (14:27) בו אטלנטה איבדה 7 כדורים והשליכה 6 מ-17 מהשדה. קווין גארנט קלע 20 ולקח 9 ריבאונדים ופול פירס רשם 18 נקודות.

אורלנדו - טורונטו 92:102 (אורלנדו מנצחת בסדרה 1:4)

דוויט הווארד קלע 21 נקודות ולקח 21 ריבאונדים במשחק השלישי שלו של 20-20 בסדרה ודאג להפוך את המג'יק לקבוצה הראשונה שמשלימה עלייה. "הוא פנומן, הוא הסנטר הטוב בליגה", פירגן אחרי המשחק כריס בוש, שאת שארית הפלייאוף יראה בבית, מהספה.

בוש, שביום שבת שרשם שיא קריירה בפלייאוף כשקלע 39 נקודות אליהן הוסיף גם 15 ריבאונדים, נשמר הפעם בצורה הדוקה על ידי הווארד, זרק 7 מ-19 מהשדה וסיים עם 16 ו-9 בלבד. אחרי שהווארד דרס אותו בדרך לסל קל ברבע השלישי, הדינוזאור המתוסכל רשם פאול טכני שלישי בסדרה.

ג'אמיר נלסון הוסיף 19 נקודות עבור המנצחת ורשארד לואיס קלע 18, לקח 13 ריבאונדים ועזר להווארד לנצח את הקנדים 37:55 בתחום הזה. הידו טורקוגלו, השחקן המשתפר של העונה, התקרב לטריפל דאבל עם 12, 9 ו-8 בנקודות, אסיסטים וריבאונדים ומוריס אבנס סגר חמישייה פותחת שכולם קלעו בדאבל פיגרס, עם 12 נקודות.

גם לטורונטו הייתה רשימת קלעים מאוזנת, אבל המספרים שלה היו נמוכים מאלו של הקבוצה מפלורידה. טי ג'יי פורד וקרלוס דלפינו קלעו 14 כ"א, ג'ייסון קאפונו 13, חוזה קלדרון 12 ואנתוני פארקר 11.

דנבר - ל.א לייקרס 107:101 (הלייקרס מנצחת בסדרה 0:4)

קובי בריאנט קלע 14 מ-31 הנקודות שלו ב-5 וחצי הדקות האחרונות והלייקרס הפכו לקבוצה הראשונה שמשלימה סוויפ בפלייאוף העונה. פאו גאסול הוסיף 21 נקודות בדרך למפגש ככל הנראה עם יוטה בחצי הגמר ולמאר אודום תרם 14 ו-12 בנקודות וריבאונדים. עם גאסול בחמישייה, הלייקרס מחזיקים במאזן 5:25 העונה. טו-אוב.

הנאגטס שוב שכחו לשחק הגנה וספגו 64 במחצית הראשונה. רבע שלישי של 15:23 החזיר אותם חזק לתמונה, אבל קובי פשוט לא הרשה למארחת לבצע מהפך, בכל פעם שזו התקרבה הוא ייצר נקודות והלייקרס השלימו ניצחון שני בקולורדו. ג'יי אר סמית שוב עלה מהספסל וכיכב עם 26 נקודות, אלן אייברסון קלע 22 וכרמלו אנתוני הוסיף 21 ו-11 ריבאונדים, אבל הם, ביחד עם מרקוס קמבי (17 ריבאונדים, 4 חסימות), לא הספיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • פלייאוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully