וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "המצב שלנו קשה מאוד"

29.4.2008 / 13:56

בירנבוים יודע שאחרי שלושה הפסדים רצופים וללא טפירו הפצוע, בני השרון מגיעה במצב רע לישורת האחרונה. ארז: "שמיר גם היה מנצח את זה"

שרון בוקוב

צילום ועריכה: יועד כהן

זיו ארז: "דן מאמן ענק, חלק מהניצחון בזכותו"

אחרי חמישה הפסדית רצופים, נשמעה סוף סוף אנחת רווחה מאולם מלחה. אוהדי הפועל ירושלים, ששבעו מרורים מקבוצתם בתקופה האחרונה, ראו הערב (שני) את המאמן החדש על הקווים, זיו ארז, מוליך את שחקניו לניצחון 69:77 על בני השרון. "אני מרגיש טוב, שמח שהאוהדים שמחים", אמר ארז בסיום משחק הבכורה שלו כמאמן ראשי בירושלים העונה. "אני לא יודע אם דן מסתכל עכשיו, אבל אני רוצה להגיד שאני אוהב אותו. אני חושב שהוא מאמן ענק, וחלק ענק מהניצחון זה בזכותו. היתה איתו סיטואציה מסוימת, ולדעתי הוא לא היה צריך ללכת. הוא היה מנצח את זה גם. השינוי ייבחן במשחק הבא, לא היום. יהיה יהיר מבחינתי להגיד שנהיה בפיינל פור, הדרך עוד ארוכה".

לגבי ספסולו של דרור חג'ג' במחצית הראשונה אמר ארז: "בכל פעם שחג'ג' על הספסל אני בוכה, אבל היו לו שני פאולים והיינו צריכים לשמור אותו לחצי השני, אני שמח שזה עבד". לגבי ההתעוררות של טימי באוארס אמר ארז: "טימי שחקן מדהים שהיה בתקופה לא טובה, צריך לפוצץ אותו, נקווה שהיום הוא התחיל להתפוצץ".

מאמן בני השרון, אפי בירנבוים, בבעיה רצינית. אחרי פציעותיהם של קוקי בלצ'ר ושון מונסון, נוסף הערבשם חדש לרשימה: מאיר טפירו. הגארד החליק במהלך הרבע השלישי, ירד מהמשטח לצורך טיפול ולא חזר לפרקט. טפירו יבדק ביום שלישי ויש חשש כי הוא סובל מקרע בשריר, העלול להשביתו עד לפיינל פור בסוף מאי. "השמיכה שלנו קצרה, והשחקנים נפלו מהרגליים", התייחס בירנבוים למצב הסגל שלו, "כל פעם אנחנו מחכים שמישהו יחזור, ואז מישהו אחר נפצע. זו בעיה, נחשוב בדיוק מה עושים. זה ייקח זמן, זה לא פשוט, אבל לא נוותר. אנחנו משנים דברים, מכניסים תרגילים, משנים הגנות, אבל נצטרף להתארגן, לחזור לעצמנו ולהפיק מאיתנו יותר".

"עוד לא נתקלתי במצב כזה כמאמן, אולי היינו צריכים להביא בדיעבד עוד ישראלי. היינו במשא ומתן עם משה מזרחי, אבל זה לא הסתדר. השמיכה שלנו אולי קצרה, אבל ממנה נצטרף לעשות פוך חם וטוב לחורף, כדי שנגיע למקום ממנו נוכל לעקוץ. כל קבוצה בליגה היתה בשלב מסוים במומנטום שלילי. עם זה אני צריך להתמודד עם זה, עכשיו כולם צריכים את הניצחונות פחות מאיתנו, ונקווה שהם יבואו".

בסיום המשחק טפירו היה מאוכזב מהפציעה וההפסד: "כואב לי נורא, אני אעשה מחר בדיקה ומקווה שזה לא משהו רציני". על מכת הפציעות בקבוצתו אמר טפירו: "בסוף אנחנו נגיע לחמישייה. זה המצב הנתון אני מקווה שניקח ניצחון אחד כדי שנבטיח את הפיינל פור, שם גם שון וגם אני נחזור, ונמשיך את העונה הטובה שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully