וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל הוציאה עצבים

דרבי קאונטי רצתה להימנע מהמאזן הגרוע בתולדות הפרמיירליג, אבל התותחנים לא ריחמו וניצחו 2:6. שלושער לאדבאיור ב-45 דקות

באופן מפתיע, המשחק שנעל את המחזור ה-36 בפרמיירליג היה חשוב יותר לנועלת הטבלה דרבי קאונטי מלארסנל. דרבי מנסה להימנע מלהיכנס להיסטוריה של הכדורגל באנגליה עם סטטיסטיקה מאוד לא מחמיאה, הקבוצה הגרועה ביותר בתולדות הפרמיירליג. לפני שנתיים, סיימה סנדרלנד את העונה עם 15 נקודות בלבד. שלושה מחזורים לסיום, לדרבי יש רק 11.

ארסנל, למרות שאיבדה סיכוי ריאלי להפעיל למקום השני, שמבטיח עלייה אוטומטית לליגת האלופות, לא התחשבה ברצונות של דרבי, ולמרות הרכב צעיר שכלל מחליפים רבים, התפרקה על הנמושות של הליגה וניצחה 2:6.

מבול השערים נפתח בדקה ה-25, ניקלאס בנדאנר הדני חטף כדור מהגנת דרבי ולא התבלבל מול רוי קרול האומלל. ג'יימס מק'איבלי הסקוטי דחק מקרוב את השוויון בדקה ה-31 לאחר ערבוביה ברחבה. התקוות של דרבי נמשכו שמונה דקות. כדור ארוך מצא את רובין ואן פרסי בעמדה נוחה, וההולנדי הרים את הרשת.

במחצית נכנס לשחק עמנואל אדבאיור שלא מפספס הזדמנויות לכיבוש. בדקה ה-59 דחק הטוגולזי משני מטרים לרשת וקבע 1:3. רובי ארנשואו עוד צימק ל-2:3 בדקה ה-77 לפני שהמטווח החל. דקה לאחר נשלח אדבאיור לעימות מול קרול וכבש את השני. בדקה ה-83 עשה זאת תיאו וולקוט בקלילות, ואקורד הסיום היה שייך לאדבאיור, שהשלים עוד תבוסה לדרבי, בדרך לאחת הירידות המשפילות והמביכות בתולדות הכדורגל האנגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully