וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם המלזים לא משתגעים על אברהם גרנט

ארגוני איסלאם זועמים על ממשלת מלזיה, שאישרה כניסתם של גרנט ובן חיים, שיגיעו עם צ'לסי למחנה אימון. גרנט דורש הבהרות מההנהלה

ארגונים איסלאמיים במלזיה פנו לממשלה המקומית בדרישה שלא לאפשר לאברהם גרנט וטל בן חיים להיכנס לתחומי המדינה. השניים אמורים להגיע לביקור במדינה האסייאתית יחד עם קבוצתם צ'לסי בחודש יולי הקרוב, ולקיים שני משחקי אימון מול קבוצה סינית וקבוצה מקומית. הארגונים כבר איימו להפגין נגד הגעתם.

מלזיה היא מדינה מוסלמית ואין לה יחסים דיפלומטיים עם ישראל. תיירים ישראלים בדרך כלל לא יכולים להיכנס לתחומיה, למעט מקרים מיוחדים. במקרה הזה, היה זה שר הפנים המלזי שסידר את אישורי הכניסה לגרנט ובן חיים, במטרה לא לערב בין פוליטיקה וספורט.

בהודעה ששלחו הארגונים הקיצוניים לממשלה נאמר: "אם הישראלים יורשו להיכנס למדינה, הממשלה תפגין חוסר רגישות כלפי הקורבנות הפלסטיניים שחיים תחת הכיבוש ותזלזל ברוב המלזי שמזדהה עם המאבק שלהם". דובר קבוצת ההתנגדות הגדיל ואמר כי הם מתכוונים להפגין ולמחות בזמן ביקורה של צ'לסי: "אנשים מאוד מאוד כועסים על ההחלטה הזאת, כך שאנחנו מתכוונים להתעקש על העקרונות שלנו".

עם זאת, חשוב לציין כי ספורטאים ואנשי ספורט ישראלים כבר ביקרו במלזיה. ב-1997 עשתה זאת נבחרת הקריקט, שביקורה לווה בהפגנות בבירה המלזית. כמו כן, גם נציגי הוועד האולימפי הישראלי ביקרו בקונגרס של הוועד העולמי בקואלה לומפור.

גרנט דורש הבהרות מההנהלה

עיתון ה'דיילי-סטאר' מפרסם היום (שני) כי מנג'ר צ'לסי אברהם גרנט מבקש הבהרות מהנהלת המועדון. חרף הניצחון על מנצ'סטר יונייטד, מקומו של גרנט כלל אינו בטוח בעונה הבאה.

הבעלים רומן אברמוביץ', היו"ר ברוס באק והמנהל המקצועי פיטר קניון מודעים לחוסר השביעות של כמה מהשחקנים וחלק מהאוהדים כלפי המנג'ר הישראלי של הקבוצה. לפיכך, מה שיקבע את הישארותו של גרנט במועדון יהיו התוצאות שינפק, הן במירוץ לתואר האליפות באנגליה והן בליגת האלופות.

אפילו אם יזכה גרנט באחד מן התארים, הרי שאולי יוצע לו לחזור לשמש באחד מתפקידי ההנהלה, כאשר המועמדים הבכירים להחליפו הם חוס הידינק, מאמן נבחרת רוסיה, והולנדי אחר, פרנק רייקארד, המאמן כיום את ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully