וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרוסיה באהבה

לא אהבנו את חצי הגמר הראשון בין מנ' יונייטד וברצלונה, שמחפשות כרטיס לגמר הצ'מפיונס. הערב (21:45, ספורט 5) הן יכולות לתקן

וידאו: רויטרס. עריכת וידאו: ענת ברק

מנצ'סטר יונייטד וברצלונה יעלו הערב (שלישי, 21:45, ספורט 5) לכר הדשא באולד טראפורד לערב הראשון של חצאי גמר ליגת האלופות. אחת מהן תהיה בגמר במוסקבה ב-21 במאי. לאחר המשחק הגרוע בקאמפ נואו בשבוע שעבר (0:0), שתי הקבוצות גם ינסו לעשות את זה תוך תצוגת כדורגל טובה יותר.

אולי על זה בדיוק בונה סיר אלכס פרגוסון. המנג'ר הסקוטי התראיין לתקשורת בספרד והתייחס למשחק הפתוח של ברצלונה: "אני לא מאמין שקבוצה משנה את סגנון המשחק שלה". פרגוסון הוסיף: "לאוהדים שלנו תהיה השפעה טובה על המשחק, ואני מקווה שנראה כדורגל פתוח יותר מבקאמפ נואו". גם אנחנו.

היונייטד מגיעים למשחק לאחר ההפסד המאכזב בסטמפורד ברדיג' לצ'לסי 2:1. כזכור, פרגוסון נתן מנוחה לשחקנים רבים בשבת. כריסטיאנו רונאלדו שיחק רק חצי שעה וקרלוס טבז לא שותף כלל. הערב מול בארסה, לא יהיו משחקים וההרכב החזק ביותר יפתח, כאשר ביונייטד מקווים שהפצועים ווין רוני ונמנייה וידיץ' יהיו כשירים למשחק.

רוני נפל במהלך משחק ההפסד בשבת על הירך הפצועה שלו. האבחנה הראשונית הייתה חיובית וההערכות דיברו על כך שהוא יחלים עד המשחק הגורלי, אולם כעת נטען באנגליה כי לחלוץ רק 30 אחוזי סיכוי להיות כשיר למשחק. וידיץ' ספג ברך לא מכוונת מדידייה דרוגבה ואיבד מספר שיניים. השניים לא התאמנו ביומיים שלאחר המשחק, אך שילובם עדיין אפשרי. אם השניים לא יהיו כשירים, אואן הרגריבס וטבז יפתחו במקומם.

בשדים האדומים שומרים על דום שתיקה ביחס למצב פציעתו של החלוץ, שכזכור, תופקד בקאמפ נואו כקשר באגף ימין במגננה שהציב אלכס פרגוסון. המנג'ר הסקוטי הבטיח מחד כי רוני יעשה ככל שביכולתו לשחק, אך הביע חשש מנגד לגבי היעדרותו.

במנצ'סטר רוצים לחזור לגמר ליגת האלופות, לראשונה מאז הגמר המפורסם בברצלונה ב-1999, בו ניצחה הקבוצה את באיירן מינכן 1:2. ראיין גיגס אמר: "אין משחק גדול מזה, ואנחנו צריכים להרים את עצמנו. אנחנו רוצים לזכות באליפות וגם להגיע לגמר הצ'מפיונס ליג, יש לנו את השחקנים לעשות את זה. הצעירים עושים את ההבדל העונה, ומגיע גם להם להיות בגמר ליגת האלופות".

רייקארד: "הלחץ על רונאלדו"

בברצלונה עסקו השבוע בשני דברים: מלחמה פסיכולוגית ומעמדו של רונאלדיניו. הקטאלונים משוכנעים ביכולתם להעפיל לגמר, למרות תצוגות הנפל בליגה והעובדה שהקבוצה לא ניצחה בשום מסגרת, מאז משחק הגומלין ברבע הגמר מול שאלקה.

דקו, שחזר להרכב במשחק הראשון, אמר: "היה חסר לנו שער במשחק, אבל שלטנו ויצרנו הזדמנויות, חוץ מהפנדל שרונאלדו החטיא, לא נתקלנו בבעיות. אני אופטימי, הקבוצה בכושר טוב, תיקו אפס זו לא תוצאה רעה כי עכשיו הם יפחדו לספוג. במקרה כזה הם יצטרכו להבקיע שניים".

דקו המשיך לעקוץ: "כשראיתי את ההרכב ההתקפי שלהם בקאמפ נואו, חשבתי שהם ילחצו אותנו, אבל הם רק התגוננו. מול הקהל הביתי שלהם, הם לא יוכלו לעשות את זה, הם ינסו ללחוץ ואנחנו יודעים לשחק בנגיעה אחת. נתגבר על הלחץ וננצל את השטחים הפתוחים למסירות לחלוצים שלנו. במוקדם או במאוחר הגולים יבואו".

תיירי הנרי נזכר שלפני עשור, כששיחק במונאקו, הוא היה שותף לסנסציה הגדולה בה הקבוצה הצרפתית סיימה בתיקו מאופס בבית וכפתה 1:1 באולד טראפורד בדרך לחצי גמר הגביע. "ברצלונה יכולה לחזור על ההישג הזה. גם אז כולם אמרו שאנחנו בחוץ והוכחנו שאפשר לכבוש ולעבור את מנצ'סטר באולד טראפורד".

הבלם המקסיקני, רפאל מרקז, ייעדר בגלל צהובים ויחליף אותו קרלס פויול שחוזר מהשעייה. גם ג'ובאני דוס סאנטוס לא ישחק עקב פציעה. אדמילסון הברזילאי יחזור לסגל במקומו. ורונאלדיניו? הוא לא יצטרף לקבוצה במנצ'סטר.

לפרנק רייקארד, נשבר כנראה מהברזילאי. המאמן ההולנדי של ברצלונה נוהג כמעט תמיד להתנסח במתינות, אבל הפעם הוא הרשה לעצמו להסיר את הכפפות, בכל הנוגע לכוכבן. רייקארד נתן ראיון לטלוויזיה הקטאלונית. כשנשאל האם רונאלדיניו יעזוב בקיץ, אמר ההולנדי: "זה די מתבקש".

"זה עצוב מאוד, אבל אני איתו. אסור לשכוח מה הוא עושה עבור המועדון הזה. אני מאוד מקווה שהוא יגיע לקבוצה בה הוא יוכל להראות שהוא עדיין מסוגל לשחק", הוסיף רייקארד. "הוא שחקן שלעולם לא עשה בעיות".

ההולנדי התייחס גם למשחק נגד היונייטד וטען כי הוא מאמין שאפשר לנצח וגם לעשות זאת מבלי לוותר על העקרונות של ברצלונה, שדוגלת במשחק יפה. "אולד טראפורד זה מקום קשה, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים להעפיל. הם לא מסבכים דברים, הם יתקפו יותר מאשר הם עשו בקאמפ נואו, דבר שיכול להעניק לנו יתרון. אנחנו צריכים רק לדאוג לגבי הדרך בה אנו משחקים".

גם רייקארד הצטרף למלחמה הפסיכולגית: "אם נעלה, זה כנראה יהיה בגלל הפנדל המומחץ . המשחק הזה הוא הכל או כלום בשביל רונאלדו והלחץ עליו. אני חושב שיהיה משחק מעניין, גם מבחינה פסיכולוגית, עבור כמה משחקני יונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully