וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלו את הרמלה

מחזיקת הגביע פתחה מבערים ברבע השלישי בדרך לניצחון 69:81 על בנות השרון וראשון העונה באולם בהרצליה. בחמישי: משחק אליפות ברמלה

שלוש פעמים הפסידה העונה רמלה באולם היובל בהרצליה. שלוש פעמים היא אפילו לא הייתה קרובה לניצחון על הקבוצה של שיקי פלח, אבל זה לא הפריע לאליצור רמלה לתת הצגה גדולה במחצית השנייה ולהתקרב עד משחק ביתי אחד מזכייה בדאבל.

המחצית הראשונה הייתה שקולה והסתיימה בנקודה יתרון לרמלה, 37:38. הרבע השלישי של רמלה היה מדהים. הקבוצה של אלי רבי הייתה בלתי ניתנת לעצירה בהתקפה ובהגנה. מישל סנואו קלעה מכל מצב, שי דורון ניהלה מצוין את המשחק וקלעה שלשות חשובות בקלאץ', וההגנה של רמלה תסכלה את בנות השרון וטנישה רייט והשאירה אותן על שמונה נקודות בלבד. ברבע הרביעי הייתה זו שרל בייקר, שסיימה עם 22 נקודות, שמנעה מהמארחות כל סיכוי לחזור למשחק.

רמלה עלתה ליתרון של 1:2 בסדרה וביום חמישי היא תארח באולמה את המשחק הרביעי בסדרה שיכול לגמור את הסיפור ולהשאיר גם את האליפות עונה נוספת ברמלה.

מהלך המשחק

בנות השרון פתחו חזק את המשחק והכניסו כדורים פנימה לטנישה רייט ואביולה וובארה שעשו 2:8 לאחר שתי דקות של משחק. הדקות הראשונות התאפיינו במשחק אגרסיבי ושחקני שתי הקבוצות הרבו לבצע עבירות וכבר לאחר ארבע דקות שתי הקבוצות הגיעו למכסת ארבע עבירות. דקות טובות של מישל סנואו ושריל בייקר הכניסו את רמלה למשחק מבחינה התקפית והאורחות עלו ליתרון 15:18. עד לסיום הרבע המשחק האגרסיבי אך המבולבל נמשך ורמלה סיימה את 10 הדקות הראשונות ביתרון 16:19.

אורנית שוורץ קלעה את השלשה הראשונה במשחק בפוזשן הראשון ברבע השני, לזכות בנות השרון. ג'ונסון נכנסה לשחק במדי רמלה אך איבדה ארבעה כדורים, כאשר שתי הקבוצות ממשיכות להחטיא. סל ועבירה של אינה גורביץ' קבע 25:28 לרמלה. שלשה של גורביץ' העלתה את רמלה ליתרון שיא של 27:35. בנות השרון חזרה למשחק עם שלשה של דודיץ' ועוד סל וואברה שהורידו ל-37:38, תוצאת המחצית.

מיסטי וויליאמס פתחה חזק את הרבע השלישי עם שני סלים אבל שי דורון הגיבה בארבע נקודות רצופות בדרך ל-43:48. סנואו המשיכה להיות המוציאה לפועל ברמלה, בעוד בנות השרון קלעו באחוזים נוראיים מהשדה. שלשה מדהימה של דורון קבעה יתרון שיא לרמלה, 45:55. דורון הייתה פנטסטית גם בהגנה ורמלה פשוט תסכלה את רייט ובנות השרון. סל של בייקר סיים את הרבע הנהדר של רמלה ביתרון 15, 45:60.

אברמזון פתחה את הרבע האחרון עם שלשה והיתרון המשיך לצמוח. רייט ניסתה להחזיר את בנות השרון למשחק עם ארבע נקודות, אבל רמלה, בניצוחה של דורון, לא הרפתה ולא הפסיקה להילחם. קליעת עונשין של שוורץ הורידה את היתרון ל-14, 55:69. רמלה נתקעה בהתקפה בדקות האחרונות של המשחק, ושלשה של רייט קבעה הפרש חד ספרתי, 62:71, שתי דקות לסיום. בייקר לא נלחצה ועם חמש נקודות חשובות לא נתנה למארחות להתקרב. בסיום: 69:81 לרמלה, שקרובה ניצחון אחד בבית לזכייה בדאבל.

רבי: "אין לנו סיבה לחגוג"

מאמן רמלה, אלי רבי: "שיחקנו טוב היום, ומצוין בהגנה. היו המון עצירות שלנו, ומהלכים נכונים. מימשנו זאת בעיקר בחצי השני, אני חושב שהניצחון מוצדק, היינו טובים יותר. עשינו את שלנו, ואני שמח". על הרבע השלישי המצוין של רמלה, אמר רבי: "בסך הכל אנו עושים את אותו הדבר ואני אומר את אותם דברים, לפעמים אני נותן לעוזרים שלי לדבר, אולי להם יש את מילות הקסם. אני מקווה שאוהדי רמלה ימלאו את האולם ויתנו אווירה ססגונית, אבל אין לנו סיבה לחגוג. אנו צריכים עוד 40 דקות טובות ולעשות את זה. אני מכיר את שיקי פלח, הוא מסוכן עם הגב לקיר, ובנות השרון תבואנה להילחם ללא לחץ".

מאמן בנות השרון, שיקי פלח: "ברבע השלישי ותחילת הרביעי עשינו המון עצירות בהגנה, אבל היתה קבלת החלטות לא טובה. לא לקחנו את הכדור מספיק לטבעת. גם בשניות האחרונות, כשהמשחק היה גמור, הבנות רצו ונלחמו. המומנטום בצד של רמלה, נשתדל לבוא למשחק הרביעי, כדי להחזיר את הסדרה הביתה. הבנות כבר הוכיחו שגם עם הגב לקיר הן עושות הכל כדי לנצח. נצטרך לבוא עם כלים התקפיים הרבה יותר מפוקסים, כי לא מספיקה הגנה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully