וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד דירוג שיא לדודי סלע

הטניסאי עלה שלב אחד, למקום ה-57 והוא רחוק שבעה מקומות מכניסה לבייג'ינג. פאר נותרה 18, אובזילר טיפסה ארבעה מקומות ל-94

דודי סלע, הטניסאי הבכיר של ישראל, טיפס היום (שני) עוד מקום בדירוג העולמי, חרף הדחתו משמינית גמר טורניר הצ'לנג'ר בברמודה. סלע עלה למקום ה-57, והוא רחוק רק שבעה מקומות מהגעה למקום שמבטיח כרטיס כניסה לאולימפיאדת בייג'ינג. אגב, קה נישיקורי, שהדיח את סלע בשמינית, נכנס למאייה הראשונה בעולם עם זינוק ענק של 21 מקומות עד למקום ה-99.

הראל לוי ירד מקום אחד בדירוג למקום ה-168, נועם אוקון רשם עלייה של ארבעה מקומות למקום ה-252. אמיר ויינטראוב ירד שלושה מקומות למקום ה-327.

ב-11 המקומות הראשונים בעולם לא נרשם שום שינוי. רוג'ר פדרר, רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ' מאיישים את שלושת המקומות הראשונים. ג'ו וילפריד צונגה טיפס עוד שלושה שלבים בדירוג והוא כבר במקום ה-13. פול הנרי מתיאו הצרפתי נפל שישה מקומות אל המקום ה-18. איגור אנדרייב הרוסי רשם זינוק נאה של שבעה שלבים אל המקום ה-25.

פאר עדיין 18 בעולם

למזלה של שחר פאר אין ניקוד בגביע הפדרציה. הטניסאית הבכירה של ישראל נותרה במקום ה-18, רגע לפני יציאתה לטורניר פראג בצ'כיה. פאר ו-ורה זבונרבה הן המדורגות הבכירות מהטופ 20 שמגיעות לטורניר החימר בבירת צ'כיה (סך פרסים של 145,000 דולר), שפותח את עונת החימר. פאר תהיה מדורגת שנייה בטורניר, אחרי הרוסייה (14 בעולם) והיא תנסה לזכות בתואר, אחרי שעשתה זאת לפני שנתיים, ב-2006.

ציפי אובזילר, לדאבונה, לא קיבלה נקודות על הניצחונות בפדקאפ, אבל זה לא מנע ממנה לטפס ארבעה מקומות למקום ה-94 בעולם. ב-12 המקומות הראשונים לא נרשם שום שינוי. ג'סטין הנין ראשונה, אנה איבאנוביץ' שנייה, מריה שראפובה נותרה במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully