וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו נבחר לשחקן העונה באנגליה

שחקני הקבוצות בפרמיירליג הכריעו והציבו את שחקן מנצ'סטר יונייטד, שמספק עונה אדירה, במקום הראשון. הפורטוגלי: "מגיע לי"

כריסטיאנו רונאלדו הוא שחקן העונה באנגליה. שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, 23, שנותן את אחת העונות הגדולות ביותר של כדורגלן זר בפרמיירליג וכבש 38 שערים, בינתיים, נבחר על ידי חבריו הכדורגלנים, זאת השנה השנייה ברציפות. קשר ארסנל ססק פברגאס נבחר לשחקן הצעיר הטוב ביותר העונה.

"אני מאוד שמח. זה רגע גדול עבורי. זה תענוג", אמר הפורטוגלי הבינלאומי, אחרי שהוכתר. הוא ניצח בקרב את שחקני ליברפול, פרננדו טורס וסטיבן ג'רארד, את פברגאס והחלוץ עמנואל אדבאיור וכן את שוער פורטסמות', דייויד ג'יימס הוותיק, שגם מציג יכולה מצויינת העונה, חרף גילו המתקדם.

רונאלדו, שמתכונן עם קבוצתו למשחק חצי הגמר נגד ברצלונה בליגת האלופות, לא נכח באירוע, אך יוצג על ידי מאמנו ואביו הרוחני, אלכס פרגוסון. "כשאתה עובד כל השנה ומשחק טוב ואז, בסוף, אתה מקבל הערכה על זה בבחירה, זה נותן הרבה רצון להמשיך ולהיות טוב יותר", הוסיף רונאלדו, שאף חשף כי הוא בחר באדבאיור. בכל זאת הפורטוגלי סבר כי הפרס מגיע לו: "בחרתי בו כי אני חושב שהוא נותן עונה גדולה, אבל יש הרבה שחקנים שהפרס הגיע גם להם - טורס, פברגאס, הרבה שחקנים, אך אני חושב שזה מגיע לי".

השחקנים גם בחרו את נבחרת העונה. ארסנל שלחה הכי הרבה נציגים לנבחרת, ארבעה במספר. מנצ'סטר יונייטד שלושה, ליברפול הסתפקה בשניים, פורטסמות' ואסטון וילה עם נציג אחד מכובד. מצ'לסי אף שחקן לא נבחר.

שוער: דייויד ג'יימס (פורטסמות'). הגנה: באקרי סאנייה (ארסנל), ריו פרדיננד (מנצ'סטר יונייטד), נמניה וידיץ' (מנצ'סטר יונייטד), גאל קלישי (ארסנל). קישור: סטיבן ג'רארד (ליברפול), ססק פברגאס (ארסנל), כריסטיאנו רונאלדו (מנצ'סטר יונייטד), אשלי יאנג (אסטון וילה). התקפה: עמנואל אדבאיור (ארסנל), פרננדו טורס (ליברפול).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully