וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "אין ספק שיש בעיה"

גם אחד מבעלי מכבי ת"א לא הסתיר את דאגתו מהיכולת החלשה של הקבוצה לפני סיינה. שרף: "זאת המציאות ואיתה צריך להתמודד"

אין דבר שבמכבי תל אביב רצו פחות מאשר עוד הפסד ליגה. אחרי שני הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים בליגה, ורגע לפני שהיא פוגשת את סיינה האיטלקית בחצי גמר הפיינל פור, איבדו הצהובים ריכוז ונחלו הפסד מקומי נוסף, 88:87 לעירוני נהריה. אם זה לא היה מספיק, הרי שהחדשות מסיינה לא איחרו להגיע, ובישרו על כך שיריבת הצהובים הביסה בליגה את קאפו ד'אורלנדו ב-57 הפרש. אם זה לא מדאיג את צביקה שרף, לא ברור מה כן.

"נהריה עשו את המשחק הטוב ביותר מבחינתם", אמר מאמן מכבי תל אביב בסיום. "לא הצלחנו להחזיק את ההובלה. אני לא מרוצה מהדברים שעשינו על המגרש, אבל אנחנו מנסים ללמוד ולשפר. זאת המציאות ואיתה צריך להתמודד". לגבי הפיינל פור עצמו, אמר שרף: "צריך לתרגל עוד ועוד דברים, גם בהגנה וגם בהתקפה. אף אחד לא מאושר מההפסדים האלה. אנחנו מחר נעשה אימון, נדבר וננסה לאושש את השחקנים ואת עצמנו. צריך להרים את הראש. אנחנו לא נוותר".

דייויד פדרמן, שבעיקר היה עסוק בימים האחרונים בנסיונות להשיג עוד כרטיסים לאוהדים לקראת מדריד, אמר: "סוף השבוע זה סוף השבוע. אני מניח שנצטרך לעשות את המקסימום אבל אין ספק שיש בעיה. זה נראה שיש הרבה קבוצות שהתחזקו בארץ".

מאמן נהריה, רוני בוסאני, שעדיין עומד על מאזן מושלם (0:3) מאז שהגיע לקבוצה, אמר: "מכבי היא קבוצה מצויינת ואחרת מ-4 הקבוצות הטובות באירופה. הדבר החשוב הוא שאנחנו שומרים על 100 אחוזי הצלחה. הניצחון עליהם הוא בונוס".

ברק פלג אמר בסיום: "יש עניין של ריכוז. מכבי עדיין יותר טובה מאיתנו, וזה הולך להיות סיפור אחר בפיינל פור מבחינתם". רכז נהריה, אבי סוכר, הפתיע כשאמר שהוא תומך בצהובים בפיינל פור: "אני מאמין שהם יגיעו מוכנים, ויביאו את גביע אירופה. בשבילי, מכבי תל אביב באירופה זה כמו באירוויזיון. אני אוהב אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully