וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בנימינה קיבלה מנת חמצן

ניצחה את מכבי אשדוד 109:114 והבטיחה את הישארותה בליגה. אליצור רמלה תיאבק עם הפועל לב השרון על הכרטיס ההישארות הנוסף

במחזור השלישי בפלייאוף התחתון בליגה הלאומית, הבטיחו מכבי הוד השרון ובית"ר בנימינה את הישארותן בליגה גם בעונה הבאה, אחרי ניצחונות על אליצור רמלה ומכבי אשדוד בהתאמה. הפועל לב השרון טיפסה מעל הקו האדום, לאחר ניצחון שלישי ברציפות, הפעם על מכבי שוהם.

מכבי הוד השרון - אליצור רמלה 59:86

במשחק שעשוי היה להיות ההזדמנות האחרונה של רמלה, הוכיחה הקבוצה כי מקומה בליגה הלאומית לא רק מוטל בספק, כי אם מוטל בצדק. האורחים התפרקו לחלוטין, אולי במשחקם הכי חשוב העונה, ואפשרו למכבי הוד השרון להגדיל את הפער לשתי נקודות. הרבע הראשון דווקא התחיל כמו שצריך עבור האורחים, שסיימו אותו ביתרון 25:21. אלא שנפילת מתח ברבע השני, והוד השרון פתחה פער דו-ספרתי, וירדה להפסקה עם יתרון 33:44. המארחים המשיכו את המומנטום החיובי מהרבע השני, וההפרש רק הלך וגדל עד השריקה האחרונה, שאולי חרצה את גורלה של אליצור רמלה.

בית"ר בנימינה - מכבי אשדוד 109:114

בנימינה הגיעה למשחק בידיעה שניצחון יצמצם את הפער בינה ובין האורחים מאשדוד לנקודה בלבד. הקבוצה מהצפון עלתה חדורת מוטיבציה, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 24:29. הקצב המהיר המשיך גם ברבע השני, ושתי הקבוצות ירדנו למחצית כשעל הלוח 50:55 לבנימינה. ההגנות לא הופיעו גם בחצי השני, כשבנימינה מנצחת המצב לעלות ליתרון 83:90 לקראת הרבע האחרון. אשדוד ניסתה לחזור, אך לשווא. הניצחון מעניק לבנימינה עוד שבוע של אוויר לנשימה.

מכבי שוהם - הפועל לב השרון 110:100

לב השרון הגיעו למשחק בידיעה שכל דבר מלבד ניצחון, עשוי לסבך אותם בצורה קשה בתחתית. ניצחון על מכבי שוהם, שכבר ירדה ליגה מעשית לפני מספר שבועות, הוא בגדר חובה. וזה בדיוק מה שעשו האורחים, אחרי משחק לא קל. לב השרון סיימה את המחצית ביתרון 52:45, ולמרות מלחמה עיקשת של שוהם, האורחים עמדו בלחץ, הגדילו את היתרון, והשיגו ניצחון קריטי במאבקי התחתית שמעלה אותם מעבר לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully