וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן השלימה את חילופי השלטון

האלופה שטוטגארט הגיעה למינכן, וחטפה ממוליכת הטבלה והטוענת לכתר, באיירן, תבוסה 4:1. בבוואריה כבר מריחים את האליפות

המחזור ה-30 בבונדסליגה הושלם הערב (ראשון) ובמוקד המפגשים עמד המשחק בו אירחה הטוענת לכתר ומוליכת הטבלה, באיירן מינכן, את האלופה שטוטגארט. אם מישהו חשב שההבדלים בטבלה לא יבלטו על כר הדשא, הרי שהבווארים העמידו אותו על טעותו. באיירן מינכן דרסה את האורחים משטוטגארט 1:4, והבהירה שאף אחת לא תיקח ממנה את תואר אלופת הבונדלסיגה העונה. באיירן פתחה יתרון 12 נקודות על השניה בטבלה ורדר ברמן, וכשיש 12 נקודות בקופה, תואר האליפות כבר בפתח.

ומי פתח את חגיגת השערים? לוקה טוני כמובן. המפציץ האיטלקי כבש מקרוב בדקה ה-9 והעלה את המארחים ליתרון 0:1. בשלב הזה שטוטגארט עוד היתה בעניינים, לא נבהלה משער היתרון הבווארי, ואנטוניו דה סילבה הישווה ל-1:1 כעבור 10 דקות. המחצית השנייה היתה אופרה אחרת לגמרי. באיירן החזיקה יותר בכדור ובעטה 11 פעם לעבר מסגרת שערה של שטוטגארט. מארק ואן בומל העלה את המארחים ליתרון 1:2 בדקה ה-56, וצמד שערי בזק של הקשר הצרפתי פרנק ריברי (74,75), הראשון בבעיטה אדירה והשני בסבסוב הגנת שטוטגארט, שבר את רוחה של האלופה, וקבע את תוצאת המשחק.

במשחק נוסף ששוחק הערב נפרדו באייר לברקוזן ו-וולפסבורד בתיקו 2:2. אדין דזקו העלה את האורחים מוולפסבורג ל-0:1 בדקה ה-13, ו-20 דקות אחר כך תאופאניס גקאס המקומי הישווה ל-1:1. מקותו לסבה העלה 2 דקות למחצית את וולפסבורג ל-1:2. באייר חיפשה את שערה האורחים במחצית השניה, אבל מי שמצא אותו היה דווקא שחקן וולפסבורג אלכסנדרה קוסטה, ששער עצמי שלו קבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully