וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל נשארה עם טעם של עוד

ויאריאל ניצחה 0:1 את בטיס, וריאל מדריד נאלצה לדחות את חגיגות הזכיה באליפות למרות ה-0:3 על בילבאו. ולנסיה - אוסאסונה 0:3

ריאל מדריד תחכה להזדמנות אחרת כדי לחגוג אליפות. ויאריאל לא מעדה במשחק החוץ שלה נגד ריאל בטיס, ניצחה 1:0 והתבססה במקום השני. בתום המחזור ה-34 יוותרו 12 נקודות בקופה ואלופת ספרד תמתין עוד קצת עד שתוכל לפתוח את השמפניות בברנבאו, למרות שהביסה הערב (ראשון) את אתלטיק בילבאו, 0:3. מה לעשות, ההפרש לא מאפשר לחגוג.

במרתף הטבלה העניינים בוערים. ולנסיה, רקראטיבו הואלבה ו-ויאדוליד הצליחו לנצח את אוסאסונה, לבנטה ואלמרייה בהתאמה ולברוח מהתחתית, סיימה סראגוסה את משחקה מול אספניול בשוויון 1:1. אתלטיקו מדריד לא הצליחה לנצל את איבוד הנקודות של ברצלונה כדי לצמצם את הפער, וסיימה באותה תוצאה מול חטאפה.

ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו 0:3

חגיגות האליפות נדחו, אבל בסנטיאגו ברנבאו קפצו משמחה כבר בדקה ה-13 משער של חאבייר סביולה. רוביניו בעט מצד שמאל לפינה הרחוקה, שוער בילבאו השמיט את הכדור וסביולה קבע מקרוב 0:1 לבלאנקוס. בהמשך, סרחיו ראמוס פספס בסנטימטרים את שער האורחים, לאחר שנגח מעל למסגרת. בדקה ה-31 אצ'בריה נגח אל עבר שער מדריד, ואיקר קאסיאס התעופף באקרובטיות והציל גול בטוח. בדקה ה-36 הכשיל היינצה את לורנטה ברחבה, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. גארמנדיה בעט חזק למרכז, אך קאסיאס הדף והשאיר את היתרון ברגלי קבוצתו.

מדריד שלטה לחלוטין במחצית השנייה, ואבל רק בדקה ה-74 הצליחו להכפיל את היתרון, לאחר שגונזאלו היגואין מצא אריאן רובן בכדור רוחב, וזה הפציץ את הרשת העליונה של בילבאו. הבאסקים התפרקו, ו-3 דקות אחר כך גונזאלו היגואין חגג את השלישי של ריאל בבעיטה לפינה הקרובה מתוך הרחבה.

ריאל בטיס - ויאריאל 1:0

ויאריאל יודעת שאין לה סיכוי לזכות באליפות ספרד, אבל הקבוצה הצנועה מפרברי ולנסיה, בהחלט רוצה להמשיך את העונה החלומית שלה. גם בחוץ מול בטיס, המשיכו שחקניו של מנואל פלגריני ביכולת הטובה שלהם, וחזרו מסביליה עם ניצחון מתוק. הצוללת הצהובה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-16 משער של מרכוס סנה שכבש שער מדהים ממרחק של כ-35 מטרים. ניהט הגיע לכמה הזדמנויות טובות בהמשך, אך לא הצליח להרשית עבור האורחים. במחצית השנייה המשחק היה שקול, ולקראת הסיום המארחים הגבירו את הלחץ, אך מצאו את הגנת ויאראיל ושוערה דייגו לופז מוכנים. בסופו של דבר האורחים השיגו את 3 הנקודות, והם התבססו במקום השני בטבלה, מרחק 4 נקודות מברצלונה.

ולנסיה - אוסאסונה 0:3

כקונטרה לקבוצה המפתיעה מסנטאנדר, אירחה אכזבת העונה, ולנסיה, את אוסאסונה לקרב תחתית שהיה אמור להיות צמוד, ונגמר בניצחון מוחץ של המארחים, 0:3. בדקה ה-17 הורחק ריקרדו לופז מאוסאסונה, ולנסיה ניצלה זאת כדי להשתלט על המשחק. את החגיגה התחיל דויד וייה, שמנסה לשים את השמועות על מעבר אפשרי לאנגליה בצד, והעלה את ולנסיה ליתרון 0:1 מפנדל בדקה ה-20. חואן מתה עשה 0:2 בדקה ה-52, ואת תוצאת המשחק קבע חואקין רודריגז, בדקה ה-83. עם הניצחון החשוב, עוקפת ולנסיה את אוסאסונה בטבלה, וניצחון בשבוע הבא בברצלונה עשוי לקבוע סופית את הישארותה בליגה. אוסאסונה תפגוש את ריאל מדריד.

חטאפה - אתלטיקו מדריד 1:1

אתלטיקו מדריד הגיעה לחטאפה במחשבה שניצחון יצמצם את הפער מברצלונה לארבע נקודות בלבד. אלא שממול עמדה חטאפה העיקשת, שניסתה לאגור נקודות חשובות בנסיונה לברוח סופית מהתחתית. המארחים פתחו נהדר, ובדקה ה-14 עלו ליתרון 0:1 מרגליו של חואן אלבין. אתלטיקו לא וויתרה, והשיגה את השוויון המיוחל בדקה ה-40, כשסרחיו אגוארו הנפלא המשיך להראות שהוא כבר מזמן לא גימיק, כי אם אחד השחקנים הטובים בליגה. למזלם של המארחים, סנטאנדר לא הצליחה לנצל את איבוד הנקודות במירוץ לאירופה.

מאיורקה - סנטאנדר 1:3

הפתעת העונה הגיעה למאיורקה בנסיון לשמור מקומה בצמרת הגבוהה. לרוע מזלה, מאיורקה, שלכוארה הגיע למשחק הזה בלי הרבה על מה לשחק, נתנה את אחד ממשחקיה הטובים העונה. לאחר מחצית ראשונה משעממת, העלה חוזה קרלוס נונייז את המארחים ליתרון 0:1. אוסקר תרחו הכפיל את התוצאה בדקה ה-83, ובעוד שפנדל של אלדו דושר החזיר את האורחים מסנטנדאר למשחק, קבע דניאל גונזאלס גויזה ממאיורקה את תוצאת המשחק בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

רקראטיבו וויאדוליד נושמות לרווחה, סראגוסה קצת פחות

רקראטיבו הואלבה - לבנטה 0:2

כדי להישאר בליגה, היה ברור לשחקני רקראטיבו הואלבה כי ניצחון על לבנטה, האחרונה בטבלה, הוא בגדר חובה. האורחת, שמדורגת במקום האחרון בטבלה בלי סיכוי ממשי להישאר בליגה, לא ממש היוותה יריב שקול להואלבה, שפתחה חזק, וכבר בדקה העשירית עלתה ליתרון מרגלו של ארסן מרטין. חאבייר קאמונאס העלה את המארחים ליתרון 0:2, שנשמר עד הסיום. רקראטיבו תצא למדריד במחזור הבא, למפגש עם אתלטיקו המקומית.

ויאדוליד - אלמרייה 0:1

אלמרייה, אחת הקבוצות המרעננות של העונה, הגיעה למשחק כשהיא יודעת שניצחון עשוי לקרב אותה להופעה היסטורית בגביע אופ"א, אך המשחק היה חשוב לא פחות למארחים, שדורגו שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום טרם המחזור. ויאדוליד קיבלה הזדמנות פז לעלות ליתרון בדקה ה-44, אך מנואל ויקטור החטיא מהנקודה הלבנה. את השיממון של המחצית השניה קטע שער ג'ונתן גונזאלס, שבשער ניצחון בתוספת הזמן קבע את תוצאת המשחק, ונתן למארחים מעט אוויר נחוץ לנשימה.

אספניול - סראגוסה 1:1

בעוד אספניול נחה לה באמצע הטבלה, סראגוסה נלחמת על כל נקודה במאבקי התחתית הצמודים. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, העלה אלברט ריירה את האורחים ליתרון 0:1 בדקה ה-60. קבוצת התחתית לחצה, והשיגה את השוויון החשוב רק בדקה ה-85, לאחר פנדל של ריקרדו אוליברה. במחזור הבא תפגוש סראגוסה את לה קורוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully