וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינה מוכנה לפיינל פור ב-57 דרכים שונות

יריבתה של מכבי ביום שישי דרסה את קאפו ד'אורלנדו 46:103 במחזור ה-34 של הליגה האיטלקית. ספרד: מלאגה הביסה את חובנטוד

אם יכולת בליגה המקומית מהווה מדד מסוים להצלחה אפשרית בפיינל פור, הרי שמצבה של סיינה, יריבתה של מכבי תל אביב ביום שישי, נראה נהדר. חניכיו של סימונה פיאנג'יני עלו למשחק במחזור ה-34 בליגה האיטלקית כאילו מדובר בפיינל פור עצמו. היריבה, קאפו ד'אורלנדו, לא ממש עשתה הרבה כדי להפריע למארחים להתכונן לאירוע הכדורסל הגדול של השנה. אם למישהו היה ספק באשר לרמת המוכנות המנטאלית של סיינה לקראת משחק הליגה, הרי שיריבתה של מכבי עלתה בטירוף כבר ברבע הראשון, והודות ליכולת מצוינת של קסיסטוף לברינוביץ' דרסה את האורחים הסימפטים בדרך ליתרון 6-30 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני נמשך באותה מגמה, כשסיינה לא מוכנה להוריד את הרגל מהגז, וסוגרת מחצית מדהימה של 14-61. פיאנג'יני ניצל את הגארבג' טיים כדי לתת דקות למחליפים, וברבע השלישי עשתה קאפו ד'אורלנדו היסטוריה: היא קלעה יותר מעשר נקודות. לרוע מזלה, לרבע האחרון היא עלתה בפיגור 25:89. בשלב הזה, פחות או יותר, החליטה סיינה למתן את ההשפלה, ובעוד הילדים של המארחת משפרים את הסטטיסיקה, שחקניה הוותיקים יכולים להיות מרוצים עד הגג.

סיינה מגיעה לפיינל פור בכושר שיא, ולא היתה יכולה לבקש תצוגה מופלאה יותר לפני חצי הגמר. אם מישהו חושב שמדובר בחדשות טובות עבור מכבי, שכן סיינה תגיע עם הראש בעננים, כדאי שיחשוב שוב: בעוד שלמוליכת הטבלה המשחק הזה היה שולי, ותפקד בעיקר כמשחק הכנה שיכניס את טרל מקינטייר לכושר, קאפו ד'אורלנדו היא אחת מהמפתעות העונה, וממרומי המקום החמישי המשחק הזה היה מאוד חשוב לה, לקראת קרבות המיקום לפלייאוף. קשישטוף לברינוביץ' הוביל חבורה מאוזנת של קלעים עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים ב-20 דקות, בעוד שבנג'מין אזה, הצלע השניה בקו הקדמי, הוסיף 15 משלו. רומיין סאטו הוסיף 14 מהקו האחורי, בעוד דרייק דיינר וולאדו אילייבסקי סייעו עם 12 ו-11 נקודות בהתאמה. טרל מקינטייר, שחזר מפציעה ואמור לשמש כאיש מפתח בחצי הגמר, לא הראה סימני חלודה וסיים עם 9 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. סיינה, אם למישהו היה ספק, מוכנה ומזומנה ליום שישי.

מלאגה חבטה בחובנטוד

המחזור ה-32 בליגה הספרדית הושלם הערב, והשנייה בטבלה, חובנטוד בדאלונה, לא הצליחה לשמור על פער הנקודות שלה מהמוליכה ריאל מדריד, לאחר שהובסה במלאגה 92:64. המארחים, שנאבקים על מקום בפלייאוף הספרדי, שלטו במשחק למן הפתיחה והוליכו 31:40 במחצית. סרג'יו סקאריולו נהנה מיכולת טובה של ג'רמן גבריאל, שהצטיין במלאגה עם 20 נקודות, והמקומיים סגרו סיפור ברבע השלישי (10:24). מרכוס הייסליפ הוסיף 16 למנצחים, דניאל סנטיאגו קלע 12 והוריד 9 ריבאונדים, קרלוס חימנז רשם דאבל דאבל של 11 ו-11 ריבאונדים. ברני רודריגז איכזב עם נקודה אחת ב-21:30 דקות. אדוארדו הרננדז הוליך את חובנטוד עם 11, ריקי רוביו הוסיף 8.

שאר התוצאות:

בילבאו - מנרסה 77:89
מורסיה - ולנסיה 104:79
לאון - מנורקה 80:91
גראן קנאריה - ג'ירונה 94:84

צמרת הליגה הספרדית:

1. ריאל מדריד (5:27)
2. חובנטוד בדאלונה (8:24)
3. ברצלונה (9:23)
4. טאו ויטוריה (11:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully