וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההר הוליד נדאל

רפאל נדאל ניצח את רוג'ר פדרר 5:7 5:7 וזכה בפעם הרביעית ברציפות בטורניר מונטה קרלו. רוסיה ניצחה 2:3 את ארה"ב בגביע הפדרציה

מארגני התחרות במונטה קרלו לא יכלו לבקש יותר: מאבקים אימתניים בין פדרר לנלבדיאן, ובין נדאל לפרר, הובילו אל הגמר הקלאסי, בין השוויצרי לספרדי. על משטח החימר, פדרר נתן פייט טוב, אבל נדאל, שחקן החימר הטוב ביותר בעולם כיום, הראה בדיוק מה הוא שווה, וגבר על המדורג ראשון בעולם, 5:7, 5:7. זה היה ניצחונו ה-22 ברציפות של נדאל במונטה קרלו, שרק מבהיר עד כמה הספרדי מרגיש בבית.

המשחק היה צמוד כצפוי, והמערכה הראשונה הציגה טניס נהדר, כששני השחקנים שומרים על ההגשות שלהם. אלא שלקראת סופה, פדרר החל להראות סימני עייפות, ונדאל ניצל זאת כדי לשבור במצב של 5:6 כדי לעלות ליתרון 0:1. פדרר לא נתן להפסד בראשונה להשפיע עליו, ופתח בסערה את המערכה השניה, כשהוא שובר פעמיים ועולה ל-0:4 מדהים. אלא שאז החל המופע של הספרדי, שזכה בארבעה משחקונים רצופים, בדרך לשיוויון, כשההגשות שלו. משם והלאה פדרר לא הצליח לחזור, ונדאל בכך רשם נדאל היסטוריה קטנה, כשזכה בפעם הרביעית ברציפות בטורניר היוקרתי.

בזמן שנבחרת הפדרציה של ישראל נאבקה בנבחרת צ'כיה על הזכות להישאר בבית העליון, המשיכה נבחרת רוסיה במסעה אל גמר גביע הפדרציה, כשגברה על נבחרת ארצות הברית, 2:3. היום (ראשון) הגיעו הרוסיות עם יתרון מבטיח של 0:2 במשחקים, וכבר במשחק הראשון של היום, ניצחה ורה זבונרבה את וניה קינה, 6:4 3:6 2:6, והבטיחה למעשה את ניצחונה של רוסיה.

ניצחונה של המדורגת 14 בעולם העלה את הרוסיות ליתרון של 0:3 על האמריקאיות, שהופיעו ללא השחקניות הבכירות שלה. בשני המשחקים הנותרים הצליחה הנבחרת האמריקאית להחזיר מעט מהכבוד, כשאשה רול ניצחה את אלנה וסנינה 3:6 4:6, ובמפגש הזוגות ניצחו קינג ולייזל את וסנינה וקוזנצובה 4:6 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully