וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הצליחו לפצח את המטריקס

אינטר שומרת על יתרון 6 הנקודות מהמקום השני עם ניצחון 1:2 על קליארי. רומא בשלה עם 1:4 על טורינו. התחתית הופכת צפופה ולוהטת

מחזור 35 הסתיים היום (ראשון) באיטליה והבעיר את תחתית הטבלה. אינטר מובילה את הליגה בביטחה לאחר שניצחה היום את קליארי 1:2. רומא עשתה את העבודה כשניצחה 1:4 את טורינו, אולם המרחק בצמרת נראה גדול מדי ועומד על 6 נקודות.

בתחתית המצב מסובך הרבה יותר. ליבורנו התדרדרה עמוק למקום האחרון עם 30 נקודות בלבד, כשהובסה בבית 4:1 למילאן. פארמה גם היא הסתבכה מאוד כשהפסידה 2:1, בקרב חשוב לרג'ינה. אמפולי השיגה ניצחון חשוב על גנואה שבמקום השמיני 0:1. בשאר המשחקים, פאלרמו סיימה בתיקו מאופס עם אטאלנטה ונאפולי באותה תוצאה עם סיינה.

אינטר - קליארי 1:2

הנאראזורי ידעו כי ניצחון היום על קליארי מתחתית הטבלה יסגור כמעט באופן מוחלט את סיפור האליפות. פתאום, כשנותרו רק עוד 3 מחזורים לסיום, פער 6 הנקודות מרומא נראה משמעותי ובלתי מחיק.

חוליו קרוז העלה את אינטר ליתרון ביתי כבר בדקה ה-22.
מרקו מטראצי הקפיץ את האוהדים המקומיים לרגליהם כשהגדיל את התוצאה בדקה ה-82, ולדוידה ביונדיני מקליארי נותר רק לצמק את התוצאה בדקה ה-90. שחקני האלופה יכולים כבר להכין את השמפניות והחליפות.

רומא - טורינו 1:4

בכדי לשמור על סיכוי כלשהו במירוץ האליפות היו חייבים הג'יאלרוסי לנצח את טורינו שמצידה נלחמת על חייה בתחתית. אבל בשכונה היו מכנים את המשחק כ-"לא כוחות". רומא סיימה את הסיפור עוד במחצית כשהובילה 0:4 בתום 45 הדקות הראשונות.

פיזארו כבש ראשון והעלה את רומא בדקה ה-18 ל-0:1. ווצ'יניץ' הגדיל את התוצאה תוך 2 דקות. אלסאנדרו עם השלישי בדקה ה-26, ומנסיני קבע את תוצאת המחצית כבר בדקה ה-32. במחצית השנייה עוד ניסתה טורינו לשמור על כבודה עם שער מצמק בדקה ה-50 של ניקולה ונטולה. ברומא מבינים כי סיפור האליפות כנראה סגור וחתום אך נראה כי הם לא מתכוונים להישבר עד למחזור האחרון בליגה האיטלקית.

ליבורנו - מילאן 4:1

ליברנו קיבעה את מעמדה היום כמועמדת הבכירה לרדת לליגת המשנה. לרוע מזלם של הקומוניסטים, הגורל זימן להם מפגש עם קבוצת הפאר הבורגנית מילאן, ונראה שזה מה שהכריע את המאבק בתחתית. פיפו אינזאגי פתח את מסכת השערים שלו בדקה ה-23 וקבע את תוצאת המחצית.

במחצית השנייה המשיך השועל הוותיק להבקיע ובדקה ה- 52 קבע 0:2. תוך 7 דקות כבש את השלישי שלו ושל מילאן. סיידרוף הגדיל את התוצאה בדקה ה-71. דאירו קנזביץ' כבש לזכות ליבורנו בדקה ה-73 וצימק את התוצאה. ליבורנו עמוק במקום האחרון עם 30 נקודות ונראה כי במאבקי הירידה, גמו גם במאבקים הפולייטים באיטליה, הפסיד השמאל האיטלקי ונציגתו הספורטיבית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

רג'ינה - פארמה 1:2

המשחק בין רג'ינה לפארמה היווה את קרב התחתית החשוב ביותר של מחזור 35. שתי הקבוצות היו חייבות ניצחון בכדי לנסות ולברוח מהאזור האדום הצפוף. בדקה ה-25 לוקה קיגאריני העלה את פארמה ל-1:0 וקבע גם את תוצאת המחצית. במחצית השנייה הורחק כובש השער, קיגאריני, בדקה ה-54, וזה נתן את האות לחזרתה של רג'ינה למשחק.

פרנצ'סקו קוצ'ה לקח על עצמו את משימת ההישרדות של הקבוצה ובדקה ה-56 השווה את התוצאה. בתוך 8 דקות השלים את המהפך עם שער נהדר. רג'ינה עדיין מתחת לקו האדום עם 33 נקודות, אך הניצחון היום סיבך מאוד את פארמה, זו שפעם הייתה אחת מקבוצות הפאר של הכדורגל האיטלקי, והיא במקום ה-19 עם 31 נקודות.

יובנטוס-לאציו 2:5

יובנטוס פתחו את המשחק מצויין וכבר בדקה ה-15 גיורגיו קייליני העלה את הגברת הזקנה ל-0:1. קאמורנסי העלה תוך 6 דקות ל-0:2 נהדר. הבליץ הנהדר של יובנטוס נמשך ואלסנדרו דל פיירו הבקיע את השלישי בדקה ה-32, ותוך דקה היה זה טרזגה שהעלה השחורים לבנים ל-0:4 מדהים במחצית.

במחצית השנייה יצאה לאציו מההלם. בדקה ה-55 צימק רולאנדו ביאנקי את התוצאה. לאציו המשיכה ללחוץ וסבסטיאנו סביליה קבע 2:4. סביליה הספיק לקבל כרטיס אדום לפני שקייליני חתם את התוצאה עם שער בדקה ה-88.

גנואה-אמפולי 1:0

אמפולי הייתה חייבת לנצח את המשחק בכדי לקבל יתרון משמעותי בתחתית. בדקה ה-15 העלה אבאטה ליתרון אתהקבוצה האורחת ליתרון חשוב שהספיק להם גם במחצית השנייה. אמפולי עלו מעל הקו האדום על חשבונה של פארמה.

אודינזה-קטאניה 1:2

כבשו לאודינזה:
אנטוניו די נטאלה (6)
פאביו קווגליארה (39)

כבשו לקטאניה:
חואן מנואל וארגאס (35)

פיורנטינה-סמפדוריה 2:2

כבשו לפיורנטינה:
כריסטיאן ויירי (78)
אדריאן מוטו (84)

כבשו לסמפדוריה:
כריסטיאן מאגיו (63)
דניאלה גסתאלדלו (90)

פאלרמו-אטאלנטה 0:0
נאפולי-סיינה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully