וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה את בני השרון 69:77

זיו ארז רשם בכורה מוצלחת כמאמן הפועל ירושלים, אחרי שניצח 69:77 את בני השרון. בירנבוים רשם הפסד ליגה שלישי רצוף. טפירו נפצע

אחרי השבוע הסוער שעבר על הפועל ירושלים, סוף סוף זכו אוהדי הקבוצה לקצת נחת. דן שמיר התפטר, ואת מקומו על הקווים תפס זיו ארז, שרשם בכורה מוצלחת, אחרי ניצחון 69:77 על בני השרון, במשחק שהשלים הערב (שני) את המחזור ה-23 בליגת העל. ירושלים, שנאבקת על הכרטיס האחרון לפיינל פור, היתה חייבת לנצח, ולמרות שהציגה משחק לא ממש משכנע, תלות בניהול המשחק של דרור חג'ג' ומשחק ההתקפה של ג'יימי ארנולד, זה הספיק לה לנצח.

מי שתרמה לזאת לא מעט היא בני השרון, שספגה הפסד שלישי רצוף. אפי בירנבוים ושחקניו בבעיה חמורה. ללא קוקי בלצ'ר ושון מונסון הפצועים, ועקב פציעתו הטריה של מאיר טפירו ברבע השלישי, היא חסרת עוצמה וכלים בעתיד הקרוב. טפירו סובל מפגיעה בירך, ולא ברור אם מדובר במתיחה שתשבית אותו לתקופה קצרה, או קרע בשריר, אשר ישבית אותו עד לפיינל פור בסוף מאי. בכל מקרה, הסגל הדק של בני השרון מסביר מדוע יהיה לאפי בירנבוים קשה מאוד לאיים על תואר האליפות. היה זה הפסדה השמיני ברציפות של בני השרון במלחה, אולם בו לא ניצחה מאז 28 באפריל 2004.

מהלך המשחק

ירושלים פתחה עם דרור חג'ג', ארז מרקוביץ', ג'יימי ארנולד, גיא פניני וטימי באוורס.החמישייה של בני השרון כללה את ניצן חנוכי, אנדודי איבי, מאיר טפירו, אוסמאן סיסה ורוד גריזארד.

ירושלים פתחה בצורה אגרסיבית ועלתה ל-1:6 מהיר, כשפניני מצר את צעדיו של גריזארד, וחג'ג' ובאוורס מכתיבים קצב מהיר. בירנבוים הכניס את ג'ייסון וויליאמס במקום גריזארד, ופניני מצא לעצמו מישהו חדש להתביית עליו. האורחים התקשו לייצר נקודות מול האישית האגרסיבית של ירושלים, שסחטה עבירה שניה מטפירו, ועלתה ליתרון דו ספרתי.

מרקוביץ' ביצע עבירה בלתי ספורטיבית על וויליאמס בתחילת הרבע השני, והוחלף על ידי נואל פיליקס. שחקניו של בירנבוים רשמו איבוד חמישי במשחק, אבל הצליחו לצמק למינוס 4 בזכות משחק התקפה מפוזר של ירושלים. המשחק הפך שקול, ו-3:30 למחצית ניצחו חנוכי הישווה בחדירה ל-32:32.

ירושלים עברה לאיזורית, אבל בני השרון הסתדרו עם זה לא רע, ובתום שני רבעים איבי (11 נקודות במחצית) ו-וויליאמס (10 נקודות במחצית) קבעו יתרון 34:37 לאורחים מהשרון.

ארנולד המשיך לייצר נקודות עבור ירושלים בפתיחת הרבע השלישי, אך סיסה דאג שבני השרון תשאר בתמונה. טפירו החליק ונפצע בשריר הירך, ירד לחדרי ההלבשה כדי לקבל טיפול ולא חזר עוד לפרקט. הירושלמים ניצלו זאת כדי לפתוח פער קטן. האסיסטים של ארז כץ והנקודות של וויליאמס השאירו את האורחים בתמונה, ובתום הרבע השלישי היתה התוצאה 54:59 לאדומים. פניני פתח את הרבע הרביעי עם שלשה, והקפיץ את מלחה. ארז כץ המשיך להנהיג את השרון עם משחק אחראי, אך ככל שנקפו הדקות ההפרש הלך ותפח. לבני השרון לא היו הכלים לחולל מהפך, וירושלים רצה עד לניצחון 69:77 בסיום.

קלעו לירושלים: ג'יימי ארנולד (9 ריבאונדים) 18 נקודות, טימי באוורס 16, גיא פניני 15, שרון ששון וארז מרקוביץ' (9 ריבאונדים) 8 כל אחד, דרור חג'ג' (6 אסיסטים) 7, ראמל קארי 5, כן שותפו יהוא אורלנד ונואל פיליקס.

קלעו לבני השרון: ג'ייסון וויליאמס (10 ריבאונדים) 20 נקודות, אוסמאן סיסה (8 ריבאונדי) 12, אנדודי איבי 11, ניצן חנוכי 9, ארז כץ (6 אסיסטים) ומאיר טפירו 6 כל אחד, רון גריזארד 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully