וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סנטה הגיע לפורטסמות

רוקה סנטה קרוז כבש את ה-0:1 של בלקבורן על פורטסמות', וקירב את קבוצתו למקום ה-6. אברטון ואסטון וילה נפרדו בתיקו 2:2 דרמטי

עיקר תשומת הלב של התקשורת באנגליה מתמקדת בימים אלה במאבקי הצמרת בפרמייר ליג, ובמהומה שהתרחשה מחוץ לקווים בסטמפורד ברידג'. אלא שהערב (ראשון) נפגשו שתי קבוצות פחות מדוברות, למפגש שאולי לא נשמע אטרקטיבי במיוחד, אבל עומד במרכזה של מלחמה על הכרטיס לאירופה. מדובר בבלקבורן ופורטסמות', שנאבקות ביניהן, בצירוף עם אסטון וילה, על המקום השישי בליגה. בסיום גנבה בלקבורן ניצחון חוץ, 0:1 והתקרבה עוד קצת אל המקום ה-6. אסטון וילה, המתחרה השלישית במירוץ, יצא הלמשחק חוץ בגודיסון פארק נגד אברטון, ובתום 90 דקות דרמטיות חזרה לברמינגהאם עם נקודה, אחרי תיקו 2:2.

פורטסמות' - בלקבורן 1:0

פורטסמות' אירחה את המשחק המכריע הזה, כשהיא יודעת שניצחון על יריבתה לצמרת יקרב אותה יותר לסיום עונה מוצלח במיוחד. אלא שבלקבורן הגיעה ללא רגשות נחיתות, ופתחה חזק, כשכדור רוחב של סנטה קרוז מצא את ראשו של פדרסן, שנגח החוצה. פורטסמות' התעוררה והחלה ללחוץ על שערם של האורחים, אבל אז הגיעה הדקה ה-74, והרגע הגדול של סנטה קרוז. החלוץ המחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד מצא את עצמו מול שוער בלקבורן, ושלח כדור נהדר לצד שמאל, כדי להביא 3 נקודות יקרות לאורחים. לאחר הניצחון מדורגת בלקבורן במקום ה-8 עם 55 נקודות, מקום אחד מאחורי פורטסמות' עם 57 ואסטון וילה עם 59.

אברטון - אסטון וילה 2:2

המשך הקרב על הכרטיס לגביע אופ"א התנהל בגודיסון פארק, שם המיליונרים אירחו את הקבוצה מברמינגהאם. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, היה זה פיל נוויל שכבש בדקה ה-55. איגביני יעקובו פרץ מאגף שמאל, וכדור הרוחב שלו מצא את נוויל, שבעט מחוץ לרחבה אל הפינה הרחוקה, וקבע 0:1 למארחים. הגשם הפך את המשטח מהיר יותר, אך אסטון וילה לא הצליחה למצוא את הרשת של טים הווארד. בדקה ה-78, מאמצי האורחת נשאו פרי. גארת' בארי שלח כדור למרכז הרחבה, וגבריאל אבונלאור בעט בימין פנימה, 1:1. חלפו רק 5 דקות והמארחים שוב חגגו, כשג'וזף יובו בעט לפינה הרחוקה, והחזיר את היתרון לאברטון. אבל אסטון וילה שמרה על קור רוח וסיפקה פיניש מדהים למשחק, כשהישוותה ל-2:2 בדקה ה-85 משער נגיחה של ג'ון קארו הנורבגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully