וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות האנגלית תבחן את קלטות האבטחה מצ'לסי

התגרה בין שחקני מנצ'סטר יונייטד לצוות האיצטדיון בסטמפורד ברידג' תובא לדיון ועלולה לגרור עונשים. יונייטד מעוניינת בטים וויזה ובסנטה קרוז

רבות דובר על השער שהבקיעה צ'לסי בדקות הסיום במשחקה מול מנצ'סטר יונייטד, שגרם לצמרת לרתוח ולגעוש, אך ללא ספק, אחד האירועים המשמעותיים במשחק קרה דווקא לאחר שהשופט שרק לסיום. כזכור, שישה משחקני יונייטד ערכו אימון שחרור לאחר המשחק, אך נתבקשו על ידי צוות האיצטדיון לעבור לאזור אחר. פאטריס אברה, גארי נוויל, פול סקולס, ג'רארד פיקה, ג'י סונג פארק וג'ון אושה צולמו על ידי מצלמות האבטחה באיצטדיון, בעודם משתתפים בתגרה עם חלק מהצוות, והיום (ראשון) ההתאחדות האנגלית הודיעה כי היא תצפה בוידאו ועשויה להעניש את השחקנים משמעתית. "הבדיקה של האירועים תהיה בנפרד מדו"ח השופט", אמר דובר ההתאחדות. "הוא מן הסתם היה בחדרי ההלבשה".

בלי קשר לאירועים הללו, ורגע לפני שהשלבים המכריעים מגיעים, והעונה כולה עומדת על הסף, במנצ'סטר יונייטד עוסקים בימים אלה דווקא בזהות השוער המחליף לעונה הבאה. היום מדווח כי יונייטד מעוניינת לרכוש את טים וויזה הגרמני מוורדר ברמן, כמחליף לאדווין ואנדר סאר ההולנדי. וויזה, שנותן עונה טובה בברמן, זכה לא אחת להשוואות בינו ובין שוער גרמני אחר, אוליבר קאן, גם בגלל מזגו החם, אבל בין השאר בגלל שוויזה נוטה למזג חם במיוחד, ונוטה לעשות טעויות קריטיות. אחת כזאת הוא עשה במשחק האחרון מול גלזגו ריינג'רס בגביע אופ"א. לפי הדיווחים, וויזה ידרוש מענק של 5 מיליון יורו במידה ויועבר ליונייטד.

ואם כבר בספקולציות עסקינן, הרי ששם נוסף שעלה במסדרונות אולד טראפורד הוא זה של רוקה סנטה קרוז, חלוצה של בלקבורן. קרוז הגיע מבאיירן מינכן בתחילת העונה בעבור 4 מיליון יורו והתברר כרכישה מוצלחת במיוחד, כשהוא מבקיע לא פחות מ-16 שערים בעונתו הראשונה בפרמייר ליג. למרות שכבר נודע כי יונייטד מעוניינת גם בדימיטר בארבטוב מטוטנהאם, חלוצה של הספרס אמור לעלות סכום נכבד, ולכן האדומים מכוונים את עצמם על קרוז, שככל הנראה יעלה כ-10 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully