וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מי כאן הגבר?

27.4.2008 / 15:59

אסוס התעמת עם ניר לוין באימון מכבי ת"א, המאמן בחר להבליג, אבל נמני זרק אותו מהאימון. פגישת הבהרה בין נמני לארזי, מוסא הושעה

אימון הבוקר של מכבי תל אביב היה היום (ראשון) סוער במיוחד. המאמן ניר לוין העיר מספר פעמים לקשר ג'ונתן אסוס לגבי מהלכים טקטיים באימון, אבל הקשר הצרפתי בחר להגיב בתנועות ידיים מזלזלות ואף שחרר כמה קללות בצרפתית.

לוין הזהיר את השחקן, אבל בחר להבליג. בסיום האימון, בזמן ששחקני הקבוצה עסקו במתיחות, ישב אסוס על הספסל ולא עשה תרגילי שחרור כמו חבריו. לוין ניגש וצעק "אתה רואה איך אתה מתנהג ? אתה לא מקצוען". הג'נרל מנג'ר אבי נימני שישב בקרבת מקום ניגש לאסוס ואמר לו "לך תחליף בגדים ותעוף הביתה".

כמו כן, נמני נפגש היום עם יושב ראש בית"ר ירושלים אלי ארזי. בפגישה אמר ארזי לנמני כי גורמים חיצוניים פונים לבית"ר בשמה של מכבי ומבקשים שחקנים. בין השניים שוררת מערכת יחסים טובה, ונמני הבטיח לארזי כי כל פנייה לשחקן כזה או אחר תיעשה באופן מסודר ורשמי.

נמני אמר היום לוואלה! ספורט: "מערכת היחסים בין מכבי לבית"ר ירושלים טובה מאוד, ואני לא רוצה להתייחס לשמועות והמצאות. אנחנו נמשיך לשמור על היחסים הטובים וכל פנייה שתיעשה לאיזושהי קבוצה תתבצע בצורה מסודרת ורשמית. מכבי ממשיכה לעבוד על בניית הקבוצה לעונה הבאה וכל פנייה לשחקן כזה או אחר תיעשה בצורה מסודרת".

"מה מוסא חשב לעצמו?"

המגן קובי מוסא הושעה היום (ראשון) מכל פעילות במכבי תל אביב יעמוד לוועדת משמעת פנימית, וזאת בעקבות הפרסומים בתקשורת ולאחר בירור ראשוני שערכה הנהלת הקבוצה, בנוגע להשתתפותו של מוסא בטורניר הקט רגל של נייקי. מוסא הודיע כי הוא חולה ואף לא הגיע לאימון הקבוצה שנערך באותו היום.

שחקן בקבוצה אמר היום על חברו: "הרי אנחנו יודעים שהוא היה שם בוודאות, מה הוא חשב לעצמו? הולך לשחק כאן במרכז ואף אחד לא יראה? היו שם אנשים מערוץ 5 וגם ככה כולם מכירים את כולם".

* היום (ראשון) יתקיים בתכנית בטריבונה פאנל בנושא המהלך של קבוצות התחתית לדחיית המחזור, בו יתארחו ג'קי בן זקן, אריאל שיימן, עו"ד משה אביבי (היועץ המשפטי של ההתאחדות). כמו כן יגיע לאולפן מיקי דורסמן, הבעלים והמאמן של הפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully