וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוראם: "המשחק מול מנצ'סטר יונייטד יהיה שונה"

הבלם הצרפתי של ברצלונה מאמין שהתצוגה המחפירה נגד לה קורוניה בהפסד 2:0, לא תחזור על עצמה בגומלין חצי גמר האלופות נגד השדים

אמנם כבר לפני המשחק אמש (שבת) של ברצלונה נגד לה דפורטיבו לה קורוניה, לא היה לחבורה של פרנק רייקארד סיכוי במאבק האליפות נגד ריאל מדריד בליגה הספרדית, אבל תצוגה מחפירה כמו שנתנה בארסה לא יכולה לקרות בשום מצב.

המאמן ההולנדי העלה הרכב של מחליפים, למרות שהוא התעקש שהוא לא שומר על הרגליים של שחקניו הבכירים לקראת משחק הגומלין הגורלי נגד מנצ'סטר יונייטד ביום שלישי בחצי גמר ליגת האלופות. אבל גם המחליפים של אחת מהקבוצות שמתיימרת להיות הטובה בעולם לא יכולים לתת תצוגה כה עלובה, בסיומה ירדו מנוצחים 2:0.

"במחצית הראשונה נתנו משחק טוב, אבל במחצית השנייה נסוגנו לאחור, דפורטיבו השתלטה על המשחק ועלתה ליתרון", ניתח רייאקרד, שלא רצה להחמיר במילות ביקורת על השחקנים המחליפים, והוסיף: "אני משוכנע שהם מסוגלים לתת הרבה יותר, אבל יש לי הרבה אמון בהם".

ליליאן תוראם, ששיחק לצידו של קרלס פויול כבלם, מאמין כי התצוגה נגד דפור לא תחזור על עצמה נגד מנצ'סטר יונייטד: "המשחק היה מאוד מסובך. ידענו שהם יעשו לנו חיים קשים. ביצעתי טעות קשה בשער השני, אבל עוד לפני שהם כבשו, חשבתי שהמשחק היה מאוזן. אני בטוח ומשוכנע שהמשחק מול מנצ'סטר יונייטד יהיה שונה מזה". אדמילסון, שנכנס כמחליף בדקה ה-69 אמר: "אנחנו חייבים לשכוח את ההפסד הזה מה שיותר מהר. הדבר החשוב מבחינתנו זה שניסע לאנגליה במטרה לעלות לגמר ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully