וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה הימור לעלות בלי רונאלדו"

בובי רובסון ביקר את ההרכב החסר של פרגוסון מול צ'לסי: "יונייטד לא אותה קבוצה בלעדיו". בניטז: "הצלילות של דרוגבה מרשימות"

סר בובי רובסון העביר היום (ראשון) ביקורת על מאמן מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, בטורו ב"מייל און סאנדיי". רובסון התייחס להרכב החסר שהעלה אמש המאמן הוותיק, דבר שעלה לו בהפסד קריטי ואולי אפילו באליפות.

"אין בכלל ספק שסר אלכס היה ווינר מאז ומתמיד", תמך רובסון בפרגוסון, "אנשים אולי מתוסכלים מהשינויים התכופים שהוא עושה בהרכב הקבוצה, אבל הוא עשה אותם כיוון שהוא יודע כמה עייפים הם מהמאבק המתיש על שני התארים במקביל".

אבל רובסון יודע גם לבקר כשצריך. "זה היה הימור להשאיר את רונאלדו על הספסל", כתב סר בובי, "ויונייטד לא הייתה אותה קבוצה בלעדיו. אבל הנקודה היא שיונייטד יכלה להרשות לעצמה להפסיד אמש. היא לא תוכל להרשות לעצמה את זה מול ברצלונה, ווסטהאם או וויגאן. אני בספק אם רונאלדו ישחק בכל המשחקים האלה".

בניטז מחמם את העניינים

רפא בניטז מתחיל לחמם את הזירה, שלושה ימים לפני משחק הגומלין של ליברפול נגד צ'לסי בחצי גמר האלופות. מנג'ר ליברפול רושף ויוצא כנגד חלוצה של צ'לסי, דידייה דרוגבה. הוא טוען כי חלוץ נבחרת חוף השנהב יודע לצלול באופן מרשים. המנג'ר הספרדי אמר כי הוא עבר על הקלטות מהמשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות, שנערך באנפילד בשבוע שעבר והסתיים בתיקו 1:1, אחרי שער שוויון של יון ארנה ריסה בדקת הסיום.

"הוא מדהים. בגלל שהוא מאוד מאסיבי ועדיין הוא נופל", אמר בניטז. "הצלילות שלו מאוד מרשימות. יש לי הרבה קליפים שלו משנים עברו. שיחקנו 15 פעמים נגד צ'לסי ואספתי חומר מכל משחק ומשחק.

"הראיתי אותם לכמה מהשחקנים. אני חושב שמרטין סקרטל וג'יימי קארגר עשו עבודה טובה מאוד מולו במשחק, אבל השופט שרק לטובתו עבירות רבות", המשיך בניטז לצאת נגד דרוגבה, והוסיף: "לפיכך, חשוב מאוד שאת דרוגבה ישפוט שופט טוב, כיוון שקשה מאוד לעצור את הצלילות שלו. במשחק האחרון לדוגמא, דרוגבה קיבל שבע שריקות, לעומת שלוש שריקות שקיבל פרננדו טורס, כשהאחרון סיים את המשחק עם הרבה חבלות על גופו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully