וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: צריך לחכות עוד עם חגיגות האליפות

ליון רצתה להבטיח את האליפות, אך סיימה ב-2:2 מול קון. בורדו לא ניצלה זאת, סיימה אף היא בתיקו מול ניס והפער ביניהן נותר 4 נקודות

אולי בכל זאת הכל פתוח בצרפת? אלופת צרפת בשש השנים האחרונות, ליון, לא ממהרת כנראה להבטיח לעצמה את האליפות השביעית. הערב (שבת) היא סיימה ב-2:2 דרמטי מול קון בחוץ, ודחתה בשבוע נוסף את החגיגות.

כרים בנזמה דווקא כבש את שער היתרון בדקה ה-34 לליון, אך חואן אדוארדו (38) וליליאן קומפאן (44) הורידו את קון, מהמקום ה-11 בליגה, להפסקה ביתרון 1:2. פאביו גרוסו עוד הורחק עד למחצית, ובכל זאת בנזמה הצעיר הצליח לחלץ נקודה מהמפגש בדקה ה-54.

בשלב הזה ליון מקדימה בארבע נקודות את בורדו השנייה, שמצידה לא הייתה חכמה מספיק כדי לנצל את המעידה הזו וסיימה ב-0:0 מאכזב מול ניס. במחזור הבא בורדו תצא למשחק חוץ מול מארסיי, וללא ניצחון שלה שם, הסיפור עשוי להיות מוכרע כבר בשבוע הבא.

רחוק מהשתיים הללו מתנהל מאבק על המקום השלישי בליגה, שמבטיח מקום במוקדמות ליגת האלופות, עליו נאבקות נאנסי ומארסיי. השתיים ישחקו מחר, כאשר נאנסי תצא למשחק חוץ אצל ולנסיין, בעוד מארסיי תתארח אצל מונאקו.

סט. אטיין, שפוזלת למקום הרביעי שיבטיח לה מקום בגביע אופ"א, ניצחה את מץ, שכבר ירדה ליגה, רק 0:1. אחרי שגאופריי דרניס מסט. אטיין הורחק בדקה ה-41, באפטימבי גומיס כבש את שער הניצחון שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה. כעת סט. אטיין רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום הרביעי, בו נמצאת כאמור מארסיי.

במלחמת הקיום, כלומר קרבות התחתית, שטרסבורג כנראה קרובה להרים ידיים. הקבוצה בעלת המסורת הארוכה בליגה הצרפתית נכנעה 3:0 מול ראן ורחוקה שלוש נקודות מהקו האדום. מיקאל פאגיס (33, 45) ופביאן למויין (35) כבשו לראן את השערים.

פאריס סן ז'רמן לעומת זאת ידעה לעשות את העבודה היטב במשחק שפתח את המחזור וניצחה 1:3 את אוקזר. פאולטה (3) ואמארה דיאנה (12, 86) כבשו לזכותה את השערים, ג'ין פסקאל מיגנוט רק צימק (78).

יתר המשחקים:

ליל - טולוז 2:3
לליל: קווין מיראלס 30, 42, מישל פרננדז באסטוס 40 (פנדל). לטולוז: ניקולאס דיאז 24, פודה מנסארה 62.

סושו - לוריין 1:1
לסושו: מבלוט ארדינג 81. ללוריין: יאן ג'ופרה 44.

לה מאן - לאנס 2:3
ללה מאן: דיאסוקה מאטסוי 20, 25, מרקו באסה 48. ללאנס: ארונה דינדאן 33, קווין מונה פאקה 84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully