וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר ראשון העונה לדרוקר בבלגיה

המאמן הישראלי של אוסטנד ניצח את מונס 63:65 בגמר הגביע הבלגי. טאו ויטוריה הפסידה בליגה לקאחאסול 85:77 רגע לפני הפיינל פור

מזל טוב לשרון דרוקר: אחרי עונה מוצלחת במיוחד גם בליגה הבלגית, וגם באירופה עם אוסטנד, הערב (שבת) הוא כבר יכול לחגוג את התואר הראשון לעונה והרביעי בקריירה האירופאית שלו, ובתקווה לא האחרון. אוסטנד ודרוקר ניצחו בגמר הגביע הבלגי את מונס, לאחר קרב צמוד ביותר. אוסטנד נטלה את ההובלה בפתיחה, אבל מונס לא נתנה לה לברוח, ולמחצית היא ירדה ביתרון של 2 נקודות. אוסטנד החזירה לעצמה את היתרון ברבע האחרון, ושתי קליעות עונשין של ג'רי גרין לקראת הסיום הבטיחו את הניצחון ואת התואר. קלעו לאוסטנד: ג'רי גרין 15, סאם ואן רוסום 11, גארי ברונר 10. למונס: מייק לנזלי 14, ג'סטין גריי 13.

ערב טוב גם היה לרביב לימונד ולה מאן בצרפת. קבוצתו של לימונד השיגה ניצחון חוץ נאה על ראסינג פאריז, 79:83 ושמרו על המרחק שלהם מהמקום השני. פתיחה מוחצת של האורחים הביאה אותם ליתרון 12:25 כבר בסיום ברבע הראשון, וליתרון 14 במחצית. אלא שאז לה מאן נתקעה בהתקפה, ואיפשרה למארחים לחזור עד כדי נקודה, לפני שנטלה את ההובלה בחזרה, וניצחה את המשחק. סם קלנסי הוביל את קלעי לה מאן עם 20 נקודות, בעוד רביב לימונד נותן משחק טוב של 16 נקודות ו-9 אסיסטים. לראסינג: קימני פרינד 21, טאג' גריי 20.

לאפיק ניסים היה ערב פחות טוב לעומתו של לימונד. הגארד הישראלי של שטראסבורג לא רק נתן משחק חלש, אלא גם ראה את קבוצתו סופגת הפסד ביתי, 67:66 לאורלן. המשחק היה צמוד לכל אורכו כשהיתרון עובר מקבוצה לקבוצה, עד ששראסבורג לוקח את ההובלה ברבע השלישי, רק כדי לאבד אותו ברביעי. לאורלן: דאסטין סאליסברי ואלדו קורטי 15 כל אחד. לשטראסבורג: קווין יוסטון 11, רוב לואיס וג'ון מקורד 10 כל אחד. אפיק ניסים סיים עם 6 נקודות ב-35 דקות. בעקבות ההפסד, מדורגת שטראסבורג במקום ה-9.

יניב גרין וסמארה ממשיכים להיאבק על העונה שלהם בליגה הרוסית, והערב (שבת) הם השיגו ניצחון חוץ חשוב בפלייאוף התחתון, כשגברו על אניסיי, 89:90. סמארה פתחה טוב, ורצה טוב, כשהיא מוליכה ב-5 נקודות בסיום המחצית הראשונה. אלא שהמארחים לא ויתרו, רצו ל-16:21 ברבע השלישי ונטלו את ההובלה.

אך סמארה, שהראתה העונה שהיא מסוגלת לנצח בחוץ, חזרה לעצמה, השוותה, ולקחה את המשחק בשניות הסיום. יניב גרין סיים משחק בינוני מבחינתו, עם 7 נקודות (3 מ-7 מהשדה, 1 מ-4 מהקו), אליהן צירף 5 ריבאונדים ו-2 גגות. את קלעי סמארה הוליך מרקי פרי עם 26 נקודות, בעוד אלכס סקיילס קולע 18. לאניסיי: פרד ווריק 34.

טאו ממשיכה לחפף

מה עובר על נבן ספאחיה וטאו ויטוריה? הקבוצה שהחזיקה במאזן הטוב ביותר בשלב הטופ 16 של היורוליג והעפילה לפיינל פור, ממשיכה להראות חוסר יציבות דווקא עכשיו, שבוע לפני רגע האמת של העונה שלהם. טאו נחלה הפסד ביתי מביך, 85:77 לקייאסול מהמקום ה-11 בליגה. האורחים פתחו בסערה וניצלו את השאננות של שחקניו של ספאחיה כדי לעלות ליתרון 21:30 בסיום הרבע הראשון. טאו חזרה לעצמה במחצית השניה והשוותה, אבל ריצה של 16:23 ברבע הרביעי של האורחים הביאה להם את הניצחון הגדול.

קלעו לקייאסול: טיירון אליס 19, מיכאליס קאיוזיס 18, אלמר בנט 17 ו-7 אסיסטים. את טאו ויטוריה הוליך איגור ראקוצ'ביץ' עם 16 נקודות, פיט מיקל הוסיף 12 (9 ריבאונדים) בעוד מאריו טלטוביץ' קלע 10.

ובזמן שקבוצת הכדורגל שלהם הפסידה ללה קורוניה בליגה, המשיכה גם קבוצת הכדורסל של ברצלונה להביך את עצמה, לאחר שהובסה במדריד על ידי ריאל המקומית, 90:73. הרבע הראשון עוד היה צמוד, אבל ברבע השני נעצרו האורחים על 17 נקודות בלבד, ורבע שלישי של 11:21 לריאל סגר סופית את המשחק. קלעו לריאל: ראול לופז 19, אלכס מומברו 16, אקסל הרוול 10. לברצלונה: ארסן איליאסבה 13, רוג'ר גרימאו ופראן ואסקז 11 כל אחד.

צמרת הטבלה בספרד:

1. ריאל מדריד 5:27
2. חובנטוד בדאלונה 7:24
3. ברצלונה 9:23
4. טאו ויטוריה 11:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully