וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם וינסנט פוטר משארלוט

המאמן שהוליך את הקבוצה למאזן 50:32 במזרח החלש, עשוי לפנות את מקומו ללארי בראון. הנשיא, מייקל ג'ורדן: "ההחלטה לא היתה קלה"

לא לעונה שכזאת ציפו בשארלוט. אף אחד שם בוודאי לא חשב על אליפות, אבל בעונה שבה הכרטיס לפלייאוף במזרח נמצא בטווח השגה גם של קבוצות עם מאזן שלילי, הסגל של הבובקאטס היה צריך להשיג יותר מהמאזן העלוב של 50:32. הקורבן הראשון של העונה החלשה הוא מאמן הקבוצה, סם וינסנט, שקיבל היום (שבת) את הודעת הפיטורין. הנשיא מייקל ג'ורדן, שיחרר את וינסנט, חברו הטוב, לאחר עונה אחת בלבד, כשבקיץ הקודם היה זה הוא ששם את מפתחות הקבוצה בידו.

"ההחלטה לשחרר את סם רק אחרי עונה אחת היתה קשה", אמר ג'ורדן, "אבל היא החלטה שהייתה חייבת להתקבל, בגלל שהאחריות הראשונה שלי היא לעשות מה שטוב ביותר לקבוצה". פיטוריו של המאמן אינם מפתיעים, במיוחד לאחר שבימים האחרונים עלה שמו של לארי בראון כמחליף אפשרי, לאחר שזה התפטר כסגן נשיא פילדלפיה רק ביום חמישי. "אני נוסע לחגוג את יום הולדתה של בתי בת ה-11", אמר בראון בתגובה לאפשרות שייאמן בשארלוט. "אין מה לומר בשלב זה". לבראון קשרים ענפים עם מכללת צפון קרלוניה, והשמועות מדברות שישמח לאמן במדינת האם הכדורסלנית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully