וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' פרש, פדרר בגמר מונטה קרלו

הסרבי הפסיד את המערכה הראשונה בחצי הגמר 6:3 ובמצב של 3:2 הרגיש מסוחרר והרים ידיים. השוויצרי יפגוש את נדאל, שגבר על דוידנקו

אמרו שהם לא בכושר, אמרו אפילו שאולי יהיו הפתעות בצמרת הדירוג בטניס, אך בשלב הזה, לפחות על פי תוצאותיהם בטורניר מונטה קרלו, רוג'ר פדרר ורפאל נדאל העפילו לגמר וייפגשו לראשונה העונה.

השוויצרי, שהתחיל את השנה רע מאוד ורק בשבוע שעבר זכה בטורניר הראשון שלו מתחילת 2008 באשטוריל, התמודד מול אחד הטוענים לכתר, נובאק דג'וקוביץ', וניצח 3:6, 2:3 אחרי שהסרבי פרש לאחר שעה ועשר דקות כשטען כי הוא מרגיש מסוחרר.

אחוזים מצוינים בהגשות של פדרר במערכה הראשונה (94) איפשרו לו לשמור על ההגשות. לדג'וקוביץ' לעומת זאת היו שלוש אפשרויות שבירה, אך בכולן הוא כשל והפסיד 6:3 במערכה הראשונה.

את המערכה השנייה פדרר פתח פחות טוב, אפילו נשבר במהלכה, אך במצב של 2:3 לשוויצרי, דג'וקוביץ' הכריז כי הוא פורש והעניק את הכרטיס לגמר לפדרר בטורניר החימר השני שלו השנה. אגב, זו לא הפעם הראשונה השנה שפדרר נהנה מפרישה כדי לדלג שלב. באשטוריל הוא זכה בתואר בזכות פרישתו של דוידנקו, שנכנע בגמר.

למלך החימר, רפאל נדאל, הלך כבר הרבה יותר קל. במשחק שנמשך שעה וארבעים דקות ניצח הספרדי את ניקולאי דוידנקו 3:6, 2:6 והעפיל לטורניר החימר הראשון שבו הוא משתתף השנה. שתי שבירות במערכה הראשונה ושלוש נוספות במערכה השנייה השאירו את הרוסי מחוץ לטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully