וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: ”יונייטד עוד תאבד נקודות”

המנג'ר התמוגג אחרי ה-1:2 של צ’לסי על היונייטד ומקווה למעידה שלה במחזורי הסיום: ”הלחץ עליהם”. עימות בין באלאק לדרוגבה, תגרה בין המחליפים של מנצ’סטר לסדרני צ’לסי

עונת הכדורגל באנגליה קרבה לסיומה, אבל הדרמה רק עולה וגואה. צ'לסי אירחה היום (שבת) את מנצ'סטר יונייטד בסטמפורד ברידג' וגברה עליה 1:2 ונצמדה אליה בפסגה, שני מחזורים לסיום הליגה. מיכאל באלאק, שנבחר למצטיין במגרש, כבש את שער היתרון (45) ושער הניצחון (86, פנדל). ווין רוני השווה באופן זמני עבור היונייטד בדקה ה-57, אחרי טעות בהגנת הכחולים.

גרנט וחניכיו המשיכו לעשות חיל במשחקים החשובים של סיום העונה. זה החל לפני מספר מחזורים עם ניצחון 1:2 על ארסנל, המשיך בניצחונות בליגת האלופות, כשבדרך גם הייתה מעידה מול וויגאן. ביום שלישי שעבר סיימה צ'לסי בתיקו 1:1 עם שער שוויון עצמי בתוספת הזמן עם ליברפול בחצי גמר האלופות. חלום הדאבל של המיליונרים (אליפות אנגליה ואלופות) חי ונושם.

"אני רוצה להשתתף בצערו של פרנק למפארד", אמר מנג'ר צ'לסי, אברהם גרנט, בסיום. "חשבנו עליו במשחק. לא קל לאבד אם". לגבי המשחק אמר גרנט המאושר: "עשינו מה שהיינו צריכים - ניצחנו את המשחק. העברנו את הלחץ אליהם. אני מאוד גאה על מה שאנחנו עושים השנה. לקבוצה הזאת יש הרבה אופי. שיחקנו כדורגל טוב, הבקענו פעמיים, ולא בפעם הראשונה, עשינו זאת גם מול ארסנל. אני מקווה שנהיה שמחים בסוף העונה.

"אני צריך להאמין שהם יישברו ויאבדו נקודות עד סוף העונה. אנחנו נעשה מה שצריך לעשות. זה לא פשוט. כי היה לנו משחק גדול וחשוב ביום שלישי ועוד אחד היום. נמשיך לעשות את העבודה שלנו", סיכם גרנט.

באלאק: "הניצחון מוקדש ללמפארד"

"הניצחון מוקדש לפרנק למפארד ומשפחתו", אמר בסיום גם מיכאל באלאק, קשר צ'לסי. כזכור, אמו של למאפרד, פט, הלכה לעולמה ביום חמישי לאחר שלקתה בדלקת ריאות. לאחר השער הראשון הניפו שחקני צ'לסי אל על חולצה עם השם 'פט למפארד' כשלמטה היה רשום R.I.P.

אבל לא הכל פרגונים ואהבה בשורות הכחולים. לקראת הסיום נפסקה בעיטה חופשית לצ'לסי, ובאלאק ודרוגבה התעמתו ליד הכדור, כאשר כל אחד מן השחקנים דרש לבעוט. בסוף היה זה החלוץ שלקח את הבעיטה, אבל הדחיפות בין השניים הביכו את המועדון. מזל מבחינתם שזה נגמר בניצחון, ובאלאק הודה בסיום: "זו הייתה בעיטה טובה", והוסיף על המשחק: "עשינו ניצחון גדול עבור הקבוצה, כולם שיחקן מצוין".

כשנשאל באלאק על הפנדל, האם הוא חש לחץ, אמר: "לא הייתה לי בעיה לבעוט. הרגשתי קצת לחץ, אבל אני אוהב את זה. זה מה שטוב בכדורגל".

עימות בין שחקני הספסל של יונייטד לסדרני צ'לסי

ביונייטד זועמים על השופט אלן וויילי, ולא רק בגלל הפנדל המפוקפק בדקות הסיום, אלא בעיקר בגלל פנדל שלא נשרק. "איך הוא לא ראה שבאלאק קפץ על רונאלדו בתוך הרחבה?", תהה בסיום עוזר המאמן קרלוס קירוש, "כנראה ששחקן צריך להוציא אקדח ולירות במישהו בתוך הרחבה כדי שנקבל פנדל. אי אפשר להתעלם משרשרת של החלטות שהתקבלו נגדנו בשבועות האחרונים. לא עלינו לגמר הגביע בגלל שיפוט, נגד ברצלונה לא שרקו לנו שלוש פעמים לפנדל, ואין ספק, יש משהו לא בסדר עם הכדורגל".

"ההפסד מול צ'לסי לא גרם לנו יותר מדי נזק, עדיין הכל תלוי בנו", אמר קירוש, "נשתדל לעשות את העבודה כדי להבטיח את התואר".

אירוע ביזארי התרחש בסיומו של המשחק כאשר שחקני הספסל של מנצ'סטר יונייטד רבו חלק מאנשי הצוות והסדרנים של צ'לסי. דקות ספורות לאחר סיומו של המשחק, החל ויכוח בין פטריס אברה, גארי נוויל, פול סקולס וג'ררד פיקה שלא שותפו במשחק וכמו כן ג'ון אושיי שנכנס כמחליף, לבין הסדרנים ואנשי הצוות של צ'לסי שהיה על הדשא. אנשים שהיו במקום מיהרו להפריד, אך כעבור דקות שוב הרוחות התלהטו והאירוע כמעט והגיע לעימות פיזי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully