וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ניצחה את מנצ'סטר יונייטד 1:2

צ’לסי נצמדה לפסגת הפרמיירליג, גרנט שוב השיג ניצחון מתוק בזכות חילופים מנצחים, פנדל גבולי והרבה מזל. באלאק כבש צמד (45 ו-86)

חלום האליפות של צ'לסי חי ובועט, אחרי שהבלוז של אברהם גרנט השיגו היום (שבת) ניצחון 1:2 בסטמפורד ברידג' על מנצ'סטר יונייטד. המאמן הישראלי יכול להיות מסופק בתום הניצחון החשוב, שהושג בזכות יכולת מצוינת של חניכיו, אבל גם תודות לניהול משחק טוב שלו, יחד עם התוספת הקבועות של גרנט - הרבה מזל, הצלות מהקו ופנדל גבולי.

אלכס פרגוסון הימר על הרכב משני וערך שישה חילופים לעומת ההרכב שפתח בליגת האלופות מול ברצלונה, והדהים כשהחליט לפתוח ללא הכוכב הפורטוגלי, כריסטיאנו רונאלדו.

צ'לסי שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה, והצליחה לעלות ליתרון מוצדק בתוספת הזמן מנגיחה של מיכאל באלאק. לאחר השער חשפו שחקני צ'לסי, שגם שיחקו בסרטים שחורים, חולצה לזכרה של אמו של פרנק למפארד, אבל במחצית השנייה היונייטד התעוררה, ובדקה ה-57 ויין רוני ניצל טעות חמורה של ריקרדו קראבליו והשווה ל-1:1.

כשנראה היה שהמשחק עומד להסתיים בשוויון היה זה מיכאל באלאק שכבש את שער הניצחון בפנדל גבולי בדקה ה-86, אחרי שהקוון זיהה נגיעה ביד ברחבה של קאריק. אבל לא רק המזל של גרנט אחראי על ההישג. עוד לפני כן, המאמן הישראלי הימר על כל הקופה ושלח למערכה עוד שני חלוצים: אנלקה ושבצ'נקו, כשהאחרון הציל את צ'לסי עם הרחקה ענקית מהקו בתוספת הזמן.

כעת צ'לסי נצמדה למנצ'סטר יונייטד בפסגה עם 81 נקודות. הפרש השערים של יונייטד עדיין טוב בהרבה וצ'לסי תקווה לעוד איבוד נקודות של השדים האדומים בשני משחקיה האחרונים: ווסטהאם (בית) ו-וויגאן (חוץ). צ'לסי תתארח בניוקאסל ותארח את בולטון בשבועיים האחרונים של העונה. יהיה מעניין.

מהלך המשחק

דקה 1: טעות חמורה של בראון הביאה לבלבול בהגנת היונייטד. אסיין בעט מחוץ לרחבה מעל המשקוף.

דקה 2: קאלו חדר לרחבה. הגנת היונייטד הרחיקה לא טוב ואסיין בעט כדור שטוח שנקלט על ידי ואן דר סאר.

דקה 14: חילוף כפוי אצל היונייטד. וידיץ', שספג ברך לא מכוונת בפניו מדרוגבה, לא הצליח להתאושש לאחר דקות ארוכות והוחלף על ידי אואן הרגריבס.

דקה 21: ג'ו קול פרץ בחופשיות לתוך הרחבה ושחרר בעיטה שנעצרה בקורה.

דקה 31: ג'ו קול קיבל מסירה בתוך הרחבה, הסתובב ובעט מזווית קשה - לחוץ.

דקה 45: גול! דרוגבה הגביה מימין ובאלאק הגיע בתזמון מושלם ונגח חזק לרשת. לאחר השער הוציאו השחקנים חולצה של צ'לסי עם הכיתוב: "נוחי על משכבך בשלום, פט למפארד", לזכרה של אמו של הקשר.

דקה 57: גול! קראבליו מסר מסירה איומה לאחור. רוני השתלט על הכדור, לא התבלבל מול צ'ך וכבש בבעיטה שטוחה ומדויקת. 1:1.

דקה 63: גיגס טיווח את השער ממרחק, צ'ך הדף לקרן.

דקה 70: קראבליו הגיע ראשון לכדור קרן של צ'לסי אך בעט מזווית קשה לרשת החיצונית.

דקה 73: דרוגבה בעט כדור חופשי מ-20 מטרים, ואן דר סאר התעופף והדף מהחיבורים. דרוגבה המשיך גם לאחר הבעיטה להתווכח עם באלאק, שדרש לבעוט את הכדור, והשניים התעמתו והחליפו דחיפות.

דקה 86: גול! הקוון הבחין בנגיעת יד של קאריק ואותת לשופט ששרק לפנדל. באלאק כבש את השני שלו במשחק.

דקה 89: רונאלדו בעט חזק מתוך הרחבה, אשלי קול הרחיק מהקו.

דקה 90: ערבובייה ברחבת צ'לסי. פרדיננד נגח, צ'ך כבר נכנע, אבל שבצ'נקו (!), החלוץ המחליף, שלח את רגל ימין והרחיק מהקו, הצלה ששווה שלוש נקודות.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, פאולו פריירה (ניקולאס אנלקה, 66), ריקרדו קראבליו, ג'ון טרי, אשלי קול, מייקל אסיין, ג'ון אובי מיקל, מיכאל באלאק, ג'ו קול (קלוד מאקללה, 87), דידייה דרוגבה, סלומון קאלו (אנדריי שבצ'נקו, 81)

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ווס בראון, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ' (אואן הרגריבס, 14), מיקאל סילבסטרה, מייקל קאריק, אנדרסון (ג'ון אושיי, 65), דארן פלטצ'ר, נאני, ויין רוני (כריסטיאנו רונאלדו, 64), ראיין גיגס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully