וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נרל מנג'ר סיינה: "הפיינל פור זה רגע גדול עבור הקבוצה"

פחות משבוע לפני הקרב עם מכבי ת"א, ה-GM של האיטלקים מתרגש מגודל המעמד, חושש שיחטפו את שחקניו ומתייחס לנושא הכרטיסים

מונטפסקי סיינה ממשיכה את ההכנות לקראת פיינל פור היורוליג, שייערך בשבוע הבא בבירת ספרד, מדריד. הקבוצה האיטלקית תפגוש בחצי הגמר את מכבי תל אביב והיא כבר מזמן צופה באדיקות בקלטות של הצהובים.

"זה הרגע החשוב ביותר בכדורסל האירופי", אומר הג'נרל מנג'ר של המועדון פרדיננדו מינוצ'י. "להיות שם זה רגע גדול עבור הקבוצה ומראה את המעמד הרם אליו הגענו". ה-GM של הקבוצה חשף גם את חששו מן העובדה כי סוכנים רבים שיגיעו לאירוע יוכלו לפתות אל שחקניו: "ייתכן שאנשים ייצרו מגע עם השחקנים, אבל זה יהיה שטחי. אחרי הכול, עם הטכנולוגיה של היום, לא צריך להיפגש עם שחקן פנים אל פנים. בכל זאת, מדריד היא נקודה מגע פוטנציאלית להתקשרות סוכנים עם שחקנים".

מיונצ'י התייחס לנושא הכרטיסים הבעייתי: "היינו צריכים להפעיל כוח רב כיוון שהשיטה שונה. היורוליג ניסתה למצוא פיתרון למה שקרה בפראג כאשר צופים רבים נותרו ללא כרטיסים. עבדנו עם הנהלת היורוליג כדי לפתור את הבעיה והם מאוד עזרו לנו. מכבי, טאו ויטוריה וצסק"א כבר מכירות את המטריה, לנו זה חדש. חרף כל הניסיונות והמאמצים, אוהדים רבים יגיעו למדריד ללא כרטיס ביד. אפילו מכבי תל אביב קיבלה מספר מוגבל של כרטיסים".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully