וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן הציבה תג מחיר על קאקה

הנשיא אדריאנו גליאני חשף כי המועדון יהיה מוכן למכור את קאקה עבור 55 מ' יורו לריאל כדי לכסות גירעון. ראניירי רוצה כוכבים מהפרמיירליג

מילאן עשתה כל שביכולתה לשמור על קשרה הברזילאי של הקבוצה, קאקה. חרף ההצעות שקיבלה במהלך השנים עבור הקשר שנבחר לשחקן השנה בעולם, היא דחתה את כולן על הסף. היום (שבת) הנשיא החדש של מילאן, אדיראנו גליאני שהחליף, לפחות מבחינה רשמית אל סילביו ברלוסקוני, מטיל פצצה.

"כדי לייצב את מצבה הכלכלי של הקבוצה ולהוציא אותה מהגירעון, זה יהיה מספיק אם נמכור את קאקה עבור 55 מיליון יורו לריאל מדריד" אמר גליאני.

הנשיא החדש חשף כי הקבוצה מצויה בגירעון של 24 מיליון יורו. כמו כן, ידוע כי היא מעוניינת לבצע במהלך הקיץ מספר רכישות על מנת להצעיר ולהזרים דם חדש בסגל המזדקן ומהקשיש שלה. כדי לעשות את כל זה היא תצטרך קאש והרבה. מסתבר שקאקה, חרף גדולתו, חתימתו והצהרותיו, הרי שבעיני הרוסונרי, שלא יזכו באף תואר העונה, הוא רק כלי במשחק.

ראניירי רוצה כוכבים מהפרמיירליג

מאמן יובנטוס, קלאודיו ראניירי, מעוניין להנחית בקבוצתו בעונה הבאה כמה מהכוכבים של הפרמיירליג, ביניהם את פרנק למפארד, מתיאו פלמיני, פטריס אברה וג'רארד פיקה.

הביאנקונרי, שעלו בעונה שעברה מהסריה B, מתחילים לבנות קבוצה לעונה הבאה, ולקראת ליגת האלופות בה יטלו חלק. בכוונתם לחזק ולעבות את הסגל במספר שחקנים. השחקן הראשון שצד את עיניו של ראניירי הוא הקשר המצוין של ארסנל, מתיאו פלמיני הצרפתי, כאשר גם מילאן מחזרת אחריו.

המאמן האיטלקי גם לוטש עיניים אל עבר מגינה של מנצ'סטר יונייטד פטריס אברה הצרפתי וכן אל הבלם הספרדי ג'רארד פיקה. ראניירי יוכל להעביר את השניים ל'גברת הזקנה' כאשר הוא גם יכול להשתמש ברפאלה פאלדינו, שחקן הקבוצה, כיוון שאלכס פרגסון, מנג'ר היונייטד, הביע עניין בו. אבל מושא חלומותיו של ראניירי מאז הגיע לקווים של הקבוצה הוא להחתים בקבוצה את קשר של צ'לסי, פרנק למפארד. ראניירי הדריך את האנגלי כשאימן את הכחולים.

יובה עשויה להידרש למזומנים ולפיכך היא תיאלץ למכור את טיאגו, בו טוטנהאם הביעה עניין. גם סרחיו אלמירון, שהושאל לשישה חודשים למונאקו הצרפתית, עשוי להימכר לאחת מקבוצות הפרמיירליג, ווסטהאם, מידלסברו או טוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully