וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון הציל נקודה לליברפול

קשר ליברפול השווה ל-2:2 והותיר את בירמינגהאם מתחת לקו האדום. בתחתית פולהאם חזרה לחיים. 1:1 חשוב לבולטון בטוטנהאם

לאחר הניצחון הגדול של צ'לסי 1:2 על מנצ'סטר יונייטד, נערך הערב (שבת) משחקי הכרעה חשובים במסגרת המחזור ה-36 בפרמייר ליג. ותוצאות המשחקים מבטיחות סיום רותח בתחתית, לא פחות מבצמרת.

בירמינגהאם שנמצאת מתחת לקו האדום פספסה הזדמנות גדולה לברוח מהתחתית כשאיבדה יתרון של 0:2 לשוויון 2:2 מול הרכב חסר מאוד של ליברפול. יוסי בניון שיחק 90 דקות, ונגח את שער השוויון בדקה ה-77. בולטון שנמצאת רק נקודה מעליה, סחטה נקודה בוייט הארט ליין כשסיימה ב-1:1 מול טוטנהאם. גם רדינג לא הצליחה להשיג שלוש נקודות כשסיימה בתיקו 0:0 מול וויגאן. אבל את התוצאה של הערב בתחתית השיגה פולהאם. הקוטג'רס נחזרו מפיגור 2:0 מול מנצ'סטר סיטי לניצחון דרמטי 2:3 בדקה ה-90. הקבוצה של רוי הודג'סון, שנראתה כיורדת בטוחה, נמצאת עכשיו במרחק של שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

ביום ראשון ייכנס להילוך גבוה המאבק על הכרטיסים לגביע אופ"א, כשאברטון תפגוש את הקבוצה החמה ביותר בליגה, אסטון וילה, ופורטסמות תארח את בלקבורן. ביום שני יינעל המחזור במשחק בין דרבי לארסנל.

ברמינגהאם - ליברפול 2:2

ארבעה ימים אחרי המשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות ושלושה ימים לפני הגומלין המכריע, החליט מנג'ר ליברפול, רפא בניטז, להעניק מנוחה לשחקניו הבכירים, ביניהם: סטיבן ג'ררד, פרננדו טורס, דירק קויט וצ'אסי אלונסו שלא שותפו. יוסי בניון פתח בהרכב ושיחק 90 דקות.

בירמינגהאם הייתה חייבת את הנקודות למאבקי התחתית והנקודה שהשיגה עלולה להיות חסרה לה מאוד, עם סיום העונה בעוד שבועיים. מיקאל פורסל העלה את בירמינגהאם ליתרון בדקה ה-34 וסבסטיאן לארסון הכפיל את היתרון בדקה ה-55. ליברפול לא ויתרה וחזרה למשחק בדקה ה-63 כשפיטר קראוץ' כבש שער מצמק. הרגע הגדול של יוסי בניון הגיע בדקה ה-77. הקשר הישראלי נגח מתוך הרחבה כדור שפגע בשחקן הגנה מקומי וחדר לרשת, 2:2 בסיום.

ליברפול תבטיח את המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות אם אברטון לא תנצח את הוילה מחר (ראשון). בירמינגהאם נותרה מתחת לקו האדום, במרחק נקודה מבולטון ורדינג.

טוטנהאם - בולטון 1:1

לאחר שני ניצחונות דחוקים על ווסטהאם ומידלסברו שהקפיצו את בולטון מעבר לקו האדום, הקבוצה של גארי מגסון השיגה בדיוק את מה שרצתה, תיקו אצל טוטנהאם בוייט הארט ליין. לטוטנהאם היה זה 1:1 רביעי ברציפות. תמיר כהן הפצוע, לא נכלל בסגל בולטון למשחק.

טוטנהאם שלטה במשחק ללא עוררין אבל ספגה שער מרגלי סטלוס ינאקופלוס היווני 15 שניות בתוך המחצית השנייה. הצרפתי סטיד מלברנק השווה בדקה ה-52 ועד לסיום שכבו התרנגולים על שערה של בולטון, שם ניצב אל-האבסי שביכולת מצוינת הציל נקודה יקרה מפז לקבוצתו.

וויגאן - רדינג 0:0

הקרב שתי קבוצות שעדיין נלחמות על חייהן בליגה הסתיים ללא הכרעה. לוויגאן הייתה הזדמנות להבטיח היום את הישארותה סופית, אבל היא לא הצליחה להשיג את הניצחון. למרות זאת, יתרון של חמש נקודות, שני מחזורים לסיום צריך להספיק לקבוצה של סטיב ברוס. רדינג בלמה רצף של שלושה הפסדים רצופים, נשארה עם הראש מעל למים אבל תיאבק נגד הירידה עד לשריקה האחרונה של העונה.

מנצ'סטר סיטי - פולהאם 3:2

במשחק המטורף של המחזור ה-36, פולהאם השיגה ניצחון מדהים בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום וחזרה לחיים במאבק ההישארות. הקוטג'רס נראו כבר עם רגל וחצי בצ'מפיונשיפ אבל שני הניצחונות האחרונים קירבו אותם למרחק שלוש נקודות בלבד מרדינג ובולטון שנמצאות מעל הקו האדום.

סיטי פתחה מצוין והובילה 0:2 במחצית משערים של סטיבן איירלנד בדקה העשירית ובנג'אני מרוארי בדקה ה-21. היתרון החזיק עד לדקה ה-70 אז צימק דיומאנסי קמארה. דני מרפי הותיק החטיא פנדל בדקה ה-79, אך כבש את הכדור החוזר וקבע שוויון 2:2. בדקה ה-90, כבש קמארה את שער הניצחון הדרמטי ללונדונים.

סנדרלנד - מידלסברו 2:3

הניצחון הבטיח לסנדרלנד את ההישארות בליגה. מידלסבורו עדיין נמצאת בסכנה תיאורטית. תוצ'אי סאנלי העלה את האורחים ליתרון בדקה הרביעית בדרבי של צפון מזרח אנגליה, אך דני היגינבותום השווה כעבור שתי דקות. מיכאל צ'ופרה קבע מהפך בדקה ה-45, אך מידלסבורו לא ויתרה והשוותה מרגלי אפונסו אלבש הברזילאי (73). אקורד הסיום היה שייך לשחקן מידלסבורו עמנואל פוגטץ, שעמוק בתוך תוספת הזמן כבש שער עצמי ושלח את שחקניו של רוי קין לחגוג עונה נוספת בפרמיירליג.

ווסטהאם - ניוקאסל 2:2

לווסטהאם: מארק נובל 10, דין אשטון 23 לניוקאסל: אובפמי מרטינס 42, ג'רמי 45

* חלוצה הישראלי של שפילד וונסדיי, בן סהר, שיחק הערב 84 דקות בניצחון החוץ החשוב של קבוצתו 1:3 על לסטר סיטי. סהר פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-84 על ידי לאון קלארק שכבש את השער השלישי. הניצחון הקפיץ את הינשופים מעל לסטר, אחת היריבות של וונסדיי במאבק התחתית בצ'מפיונשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully