וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנוגו הציל את ברמן מהפסד

החלוץ מחוף השנהב הישווה ל-3:3 בדקה ה-86 מול קרלסרוהה ושמר על המקום השני. שאלקה, שניצחה את המבורג 0:1, צמודה במקום השלישי

קשה להאמין שבאיירן מינכן לא תזכה באליפות בסוף השנה, אבל בינתיים ורדר ברמן ושאלקה מסרבות להיכנע, כשהן נאבקות לא רק על הכבוד שלהן (ואולי על אפשרות לסנסציה), אלא בעיקר על מקום בליגת האלופות לעונה הבאה.

ורדר ברמן השיגה תיקו 3:3 דרמטי אחרי שער שוויון של בובאקר סאנוגו בדקה ה-86 מול קרלסרוהה, והיא במקום השני עם 54 נקודות. שאלקה צמודה אליה במקום השלישי, גם היא עם 54 נקודות, אחרי ניצחון 0:1 על המבורג. באיירן ראשונה עם 63 נקודות, חמישה משחקים לסיום העונה, והיא תפגוש מחר (ראשון) בבית את שטוטגארט.

המבורג - שאלקה 1:0

המבורג כשלה במבחן האחרון שלה כדי לתפוס את המקום השלישי שמוליך בסוף העונה למוקדמות ליגת האלופות. עם רצף נורא של חמישה משחקים ללא ניצחון, בהם כבשו חניכיו של הוב סטיבנס שני שערים בלבד, הם נפלו שוב ברגע האמת והם בסכנה ממשית לנשור לאיזור המקום ה-6-7.

שאלקה נמצאת בתקופה מוזרה אחרי ההדחה ברבע גמר ליגת האלופות, התבוסה המשפילה מול ורדר ברמן והפיטורים של מירקו סלומקה. אך דווקא בשלב הזה המועדון מגלזרקירשן התאושש, ניצח 0:5 את קוטבוס וכעת צירף ניצחון נוסף שמגביר את המתח לקראת מחזורי הסיום. שאלקה נצמדה לברמן כשלשתיהן 54 נקודות ועם שאיפה מרכזית לסיים במקום השני.

שתי דקות הספיקו כדי להכריע את ההתמודדות הזו, כשקווין קוראני נגח ממרכז הרחבה לפינה השמאלית של השער אחרי מסירה של אלברט סטרייט. שאלקה שמרה על השער הזה עד הסיום למרות שהחזיקה פחות בכדור מהמבורג, שהייתה מעט מסוכנת יותר, ובסופו של דבר יצאה עם הנקודות.

קרלסרוהה - ורדר ברמן 3:3

הירוקים מברמן רוצים לסיים עונה מאכזבת למדי ברגל ימין עם המקום השני המוליך אוטומטית לליגת האלופות, אך נראה שהמאבק היה יישמר עד סיום העונה. כשהיא עם היתרון בטבלה על פני שאלקה, ברמן יצאה למשחק חוץ מול הקבוצה המפתיעה של העונה, קרלסרוהה, ניצלה בעור שיניה ויצאה עם נקודה.

אחרי שלושה ניצחונות רצופים ומצב רוח מרומם תוך כדי כך שהחלוץ הקרואטי איוון קלאסניץ' לא מפסיק לכבוש במחזורים האחרונים, דווקא המארחים עלו ליתרון ראשונים עם שער של סבסטיאן פרייס אחרי 15 דקות. דייגו (23) ומסוט אוזיל (29) הפכו את התוצאה לטובת ברמן, אך רבע שעה בתוך המחצית השנייה פרייס כבש את השני שלו והישווה ל-2:2. קרלסרוהה המשיכה ללחוץ ואדמונד קפלאני (66) העלה אותה שוב ליתרון עד שארבע דקות לסיום בובאקר סאנוגו חתם את התוצאה והשאיר את ברמן עם משהו לקראת המשך המאבק על המקום השני.

החניכים של תומאס שאף יפגשו בעוד כשבוע וחצי בדרבי הצפון גרמני את המבורג, בניסיון נוסף לבסס את מעמדם ולחתום עונה בינונית עם כרטיס לליגת האלופות. בשלב הזה, יש להם כמה סיבות לאופטימיות, לפחות בגלל האופי.

פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 1:1

שתי קבוצות מדוכדכות למדי נפגשו בפרנקפורט, כשהמקומיים מגיעים אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים שהצניחו אותם עד המקום השמיני, והאורחים נמצאים בצניחה חופשית משלהם, כשבנוסף על כך פצעי ההפסד הדרמטי לבאיירן מינכן בגמר הגביע בשבת שעברה עדיין פתוחים. בנג'מין קולר, שכבש שער יתרון לפרנקפורט מול באיירן במחזור הקודם לפני שהבווארים ניצחו 1:3, העלה גם הפעם את קבוצתו ליתרון בשער בדקה ה-46, אבל קובה, הקשר הפולני המוכשר, איזן לצהובים שחורים כעבור חמש דקות וחילק את הנקודות בין שתי הקבוצות.

יתר המשחקים:

נירנברג - ארמניה בילפלד 2:2
לנירנברג: מארק מינטל 29, איוון סאנקו 39. לבילפלד: ארתור ויצ'ניירק 47, מרקוס בולמן 59.

אנרג'י קוטבוס - האנזה רוסטוק 1:2
לקוטבוס: טימו רוסט 81, דימיטאר רנגלוב 90. לרוסטוק: דיורג'י סטקוביץ' 16.

בוכום - דואיסבורג 1:1
לבוכום: סטניסלב ססטאק 84. לדואיסיבורג: קלאודיו ניקולסקו 26.

האנובר - הרטה ברלין 2:2
להאנובר: סטיב וון ברגן 19 (עצמי), יירי סטיינר 26. להרטה ברלין: סופיין שאהד 55 (עצמי), לוקאס פיזסצ'ק 66.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully