וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם גוליית ניצח את דוד

רוג'ר פדרר גבר על הנאחס הקבוע שלו, דויד נלבנדיאן, ברבע הגמר במונטה קרלו 7:5, 2:6, 2:6. נדאל גבר על נאחס משלו עם 1:6, 5:7 על פרר

משחקי רבע הגמר בטורניר מונטה קרלו (סך פרסים של 2.27 מיליון דולר) יצאו היום (שישי) לדרך, ובסיומם נותרנו רק עם ארבעת המדורגים הבכירים בדירוג העולמי, כיאה לטורניר היוקרתי על משטח החימר בנסיכות מונקו. חצאי הגמר מחר יפגישו בין רפאל נדאל לניקולאי דוידנקו (14:30, שידור ישיר ב-ESPN), ובין רוג'ר פדרר לנובאק דג'וקוביץ' (סביבות 16:30, שידור ישיר ב-ESPN).

המשחק המסקרן ביותר הפגיש בין רוג'ר פדרר, שפתח את העונה בגמגום לא אופייני אבל זכה בשבוע שעבר בתואר הראשון שלו ב-2008 בטורניר אשטוריל, לדויד נלבנדיאן, שהחזיק במאזן מחמיא של שמונה ניצחונות לעומת שמונה הפסדים במפגשי העבר מול הגאון השוויצרי. פדרר התקשה במערכה הראשונה מול הארגנטינאי חובב המשטח האדום, והפסיד 7:5. אבל אז אזל לנלבנדיאן הכוח, והמדורג ראשון בעולם הסתער ללא רחמים עם שתי מערכות חלקות של 2:6 ו-2:6, וסגר עניין בקצת יותר משעתיים.

בשלב הבא יזכה פדרר לפגוש את נובאק דג'וקוביץ', שהדיח אותו מאליפות אוסטרליה האחרונה בדרכו לתואר בחצי גמר בלתי נשכח, שבוודאי צרוב היטב גם בראשו של פדרר. דג'וקוביץ' ניצח ברבע הגמר שלו את האמריקאי המפתיע סם קוורי, שהדיח בשמינית הגמר את רישאר גאסקה. הסרבי והאמריקאי שמרו על משחקוני ההגשה שלהם במערכה הראשונה לפני שדג'וקוביץ' השיג שבירה ראשונה ועלה ל-4:5, משם המשיך לניצחון 4:6 במערכה, ומכאן והלאה הוא לא נתקל בהתנגדות, ושייט ל-0:6 קליל במערכה השניה.

המשחק המרתק השני של היום נערך בין שני הספרדים רפאל נדאל ודויד פרר. נדאל הוא פייבוריט מובהק מול כל יריב על החימר, אבל הוא פגש מומחה חימר לא קטן בדמותו של חברו פרר, שניצח אותו בשני המפגשים האחרונים בין השניים. המערכה הראשונה היתה במעמד צד אחד כשנדאל ניצח בקלות 1:6, אבל פרר החזיר מלחמה במערכה השניה בה הוליך 1:4, אבל לנדאל לא היה כנראה חשק למערכה שלישית, והוא חזר בגדול והשלים ניצחון 5:7 במערכה.

בחצי הגמר יוכל נדאל לנקום בניקולאי דוידנקו על ההפסד בגמר טורניר מיאמי בחודש שעבר. דוידנקו המשיך את יכולתו הטובה מהשבועות האחרונים כשניצח ברבע הגמר את בן ארצו הרוסי איגור אנדרייב 3:6, 6:4, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully