וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: בני ג'דידה עדיין בחיים

בני ג'דידה ניצלה את התיקו 1:1 של קרית אתא מול בני טמרה וצימקה את הפער מהמקום השני לשש נקודות, לאחר 0:2 על טירת הכרמל

הפועל בני ג'דידה לא מרימה ידיים במאבק על העלייה לליגה הלאומית. ניצחון 0:2 בבית על טירת הכרמל. כעת, הפער מעירוני קרית אתא, שסיימה רק בתיקו 1:1 בבית מול בני טמרה, עומד על שש נקודות, כאשר נותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה.

הפועל ירושלים אירחה אתמול (שישי) בביתה את הפועל כפר שלם, במסגרת המחזור ה-30, למשחק שכולו חגיגה. אמנם האדומים הבטיחו את עליית לליגה הלאומית כבר במחזור הקודם, אבל עתה היתה להם הזדמנות לחגוג במגרשם הביתי יחד עם אוהדיהם. בתום משחק דרמטי, חגגו לופא קדוש ושחקניו ניצחון 2:3 שהושג בתוספת הזמן.

בני ג'דידה - טירת הכרמל 0:2

צמד בזק של מיכה שושן (55) ויוחאי אהרוני, דקה לאחר מכן, סידר לבני ג'דידה ניצחון חשוב והיא עדיין בתמונת העלייה לליגה הלאומית. הפער מקרית אתא, הצטמק לשש נקודות בלבד, שלושה מחזורים לסיום העונה. האורחת התסבכה וכעת היא רחוקה רק שתי נקודות מהשקמה שמתחת לקו האדום.

הפועל ירושלים - הפועל כפר שלם 2:3

הפתיחה היתה שייכת ליובל בלאיש, שהעלה את האורחים מתל אביב ליתרון בדקה ה-14. שי אהרון הישווה ל-1:1 בדקה ה-43. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה היה זה בלאיש שהשלים צמד וקבע 1:2. אלי ששון הישווה בדקה ה-60 ל-2:2, אבל איך אפשר לפתוח שמפניות בלי ניצחון? בתוך תוספת הזמן שי אהרון השלים צמד, וקבע 2:3 לקבוצה של לופא קדוש. ככה חוגגים באמת.

עירוני קרית אתא - הפועל בני טמרה 1:1

המקומיים ייאלצו לחכות לפחות עוד שבוע עם חגיגות העלייה ללאומית, לאחר שלא הצליחו להשיג את הניצחון שהיה דרוש להם כדי להבטיח סופית את המקום השני. קובי דנינו קירב אותם למטרה בדקה ה-59, אבל שער שוויון של גל פיבך בדקה ה-80 קבע את התוצאה הסופית.

בית"ר/שמשון תל אביב - הפועל אשקלון 1:2

אחרי שסיפור הסינדרלה שלה בגביע המדינה הגיע לסיום דרמטי בחצי הגמר עם הפסד בפנדלים להפועל תל אביב, התפנו שחקני בית"ר/שמשון להבטיח את ההישארות עם ניצחון ביתי חשוב. אבי טדסה כבש ראשון בדקה ה-61, אבל קובי אבדייב איזן בדקה ה-80. שתי דקות לסיום כבש פאדי אמסיס את שער הניצחון למקומיים, שמרוחקים כעת שמונה נקודות מהקו האדום, עם שלושה משחקים בלבד לסיום העונה.

יתר התוצאות:

מכבי כפר קנא - השקמה/רמת חן 2:0
לרמת חן: איציק לוי 31 בפנדל, רפי הללי 73.

הפועל מרמורק - סקציה נס ציונה 4:1
לנס ציונה: יוסי אסייג 21 ו-75, איציק בן סלומון 57, אליאור ועקנין 80.

עדכון ראשון: 25/4/2008 18:01
עדכון אחרון: 26/4/2008 18:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully