וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אם ננצח, הכול יכול לקרות"

מנג'ר צ'לסי המשיך במלחמה הפסיכולוגית לקראת העימות נגד מנצ'סטר יונייטד על התואר (14:45, ספורט 2). פרגוסון: "נזכה באליפות בלונדון"

לזה קוראים 'משחק עונה'. מנצ'סטר יונייטד תצא מחר (שבת, 14:45, שידור ישיר בספורט 2) למשחק חוץ בסטמפורד ברידג' מול צ'לסי, במפגש שלפחות מבחינת האליפות, עשוי לחרוץ את גורל העונה.

שתי הקבוצות עדיין מצויות בעיצומן של ריצות גם בליגה וגם בליגת האלופות, אבל למרות שכעבור מספר ימים בלבד ישחקו בצ'מפיונס, קשה להאמין שזה, או כל דבר אחר, יפריעו להן להתרכז בהתמודדות בבירת אנגליה. בשתי מילים: משחק ענק.

צ'לסי בונה על הסטטיסטיקה

אברהם גרנט ינהל את משחקו ה-50 כמאמן הבלוז והקבוצה תגיע למשחק עם מאזן מצוין של 80 משחקי ליגה ללא הפסד בית, שנפרסים על פני יותר מארבע השנים האחרונות. בנוסף, צ'לסי תגיע למשחק עם מאזן של 40 נקודות אותן לקחה מיונייטד מאז הוקמה הפרמיירליג, יותר מכל קבוצה אחרת. עבור גרנט תהיה זו סוג של סגירת מעגל קטנה לאחר שזו לא תהיה רק הופעתו ה-50 כמאמן צ'לסי, אלא גם משחק מול הקבוצה אותה פגש במשחקו הראשון על הקווים. אז הוא הפסיד 2:0, הפעם הוא יקווה רק לניצחון.

"במצב שלנו, אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה", אמר גרנט. "היונייטד עשתה שתי תוצאות תיקו בשלושת משחקיהם האחרונים בגלל הלחץ ששמנו עליהם. אני תמיד אופטימי שאנחנו יכולים לזכות בתואר. אם ננצח אותם, כל דבר יכול לקרות".

ג'ון טרי יערוך את ההופעה ה-350 שלו במדי הכחולים וריקרדו קרבאליו יסמן 100 משחקי ליגה, אבל הקבוצה תחסר את פרנק למפארד, המתאבל על מות אימו אתמול. למרות החיסרון של הקשר המצוין, צ'לסי בהחלט בונה על המשך הרקורד המצוין שלה בבית והבלם הנפלא ריקרדו קרבאליו, אמר: "זה הולך להיות השבוע הכי חשוב שלו העונה. השגנו תוצאה טובה מאוד באנפילד ועכשיו ננסה להגיע לגמר ליגת האלופות, אבל עכשיו יש לנו את האפשרות להיצמד למנצ'סטר יונייטד בליגה. אם ננצח ביום שבת הכל יוכל לקרות לאחר מכן כי הלחץ יהיה עליהם".

הבלם הפורטוגלי התייחס גם לבן ארצו, מולו ישחק מחר: "אף אחד לא מטיל בספק את העובדה שכריסטיאנו רונאלדו הוא הכוכב של מנצ'סטר יונייטד כי הוא השחקן הטוב בעולם. המשימה שלנו תהיה למנוע ממנו את הזמן ועם הכדור ואת המרחב על הדשא. אני מכיר אותו טוב ואני גם מכיר את החולשות שלו".

"שיאים נועדו להישבר"

מנצ'סטר יונייטד מצידה יודעת שניצחון יצמיח את יתרונה בפיסגה ל-6 נקודות ולמעשה יסגור את סיפור האליפות מעשית מאחר ויחס השערים שלה טוב בהרבה מזן של צ'לסי ובקופה ישארו 6 נקודות בלבד. למרות זאת, אם לשפוט על פי הסטטיסטיקה של השנים האחרונות, לשדים האדומים זה לא הולך להיות קל. ב-5 המשחקים האחרונים שלהם בגשר הם לא הצליחו לכבוש והניצחון האחרון שלהם שם הושג בדיוק לפני 6 שנים.

"זה משחק גדול ואנחנו הולכים לסטמפורד ברידג' כדי לזכות בתואר", אמר אלכס פרגוסון, "אנחנו חייבים לחשוב בצורה הזו. הם לא הפסידו שם המון זמן, אבל שיאים נועדו להישבר"

מנצ'סטר יונייטד לא שיכנעה במשחק ליגת האלופות שלה מול ברצלונה, כשהקטאלונים שולטים בכדור ובמרכז המגרש. מי שיצטרך להוות תוספת כוח משמעותית למרכז הקישור של השדים האדומים יהיה אואן הארגריבס, שבברצלונה תופקד כמגן בגלל חסרונו של נמניה וידיץ' והסטתו של ווס בראון לתפקיד הבלם.

הבלם הסרבי החלים מהוירוס שתקף אותו ועל פי כלי התקשורת האנגלים הוא עשוי לשוב להרכב ולשחק לצידו של ריו פרדיננד במרכז ההגנה האדומה, שספגה עד כה 19 שערי ליגה ועומדת לשבור את שיא הספיגות שלה בעונה, שכעת עומד על 23. פרגוסון בוודאי מקווה שהוא יהיה כשיר ובהתקפה הוא ימשיך לבנות על השחקן הטוב בעולם, כרסטיאנו רונאלדו, שכבש העונה 38 שערים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully