וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קליין: "אין לי ספק שדן יחזור להפועל ירושלים"

25.4.2008 / 13:39

יו"ר האדומים מצר על התפטרות שמיר: "הבעיה שלנו היא מנטאלית, ולא בעיה בעמדת המאמן". זיו ארז: "התפלאתי אבל אני מבין את דן"

יממה לאחר שמונה למאמן הפועל ירושלים, זיו ארז, מתחיל להתרגל למעמדו החדש בקבוצה. "זאת תחושה מוזרה, זה בא די בפתאומיות", אמר ארז בראיון לרדיו ירושלים והאתר הרשמי של הקבוצה, "עד אתמול בבוקר לא שיערתי שזה מה שיקרה, ולא רציתי שזה מה שיקרה אבל זה המצב, וצריך להתמודד איתו. לא יכול להגיד שלא הערכתי מה הולך להתרחש, ניסיתי להניא את דן מלעשות את זה, כי לאורך כל הדרך לא רציתי שזה יקרה. למרות שראינו את המערכת קורסת, אני לא בהכרח מאמין שזאת בעיה של מאמן. אני מאמין מאוד ביכולת של דן, גם אם יש תקופות קשות ונכנסים לבורות, ואנשים יוצאים מזה, גם דן".

אחת הטענות כלפי דן שמיר היתה שמערכת היחסים שלו עם שחקניו בעוכריו, ואילו ארז נהנה מהערכתם. עד כמה זה ישפיע על הקבוצה בטווח הקרוב? "ימים יעידו האם זה משפיע או לא, אבל יש הרבה פרמטרים נוספים שנצטרך לדעת לנצל כדי להגיע למקסימום שלנו אני בהחלט מאמין בקשר עם שחקנים, ואני מקווה שזה יוכיח את עצמו".

על הקשר עם דן שמיר אמר ארז: "אני חייב להגיד שאני קצת התפלאתי, כי דן קורץ מחומר מאוד חזק, זה חלק מאמונה שלו. הוא מאמין שאדם צריך לעבור דברים קשים ולהחזיק בהם מעמד. אני יכול להגיד שקצת התפלאתי אבל אני גם מאוד מבין את דן".

גם יו"ר הקבוצה, דני קליין, התראיין ודיבר על הטלטלה שעברה קבוצתו: "זיו ארז הוא בחור שמכיר את הקבוצה, אנחנו חודש לפני הסיום, חמישה מחזורים בלבד. בנושא אלטרנטיבות, הגיעו כל מיני הצעות, אתם לא מאמינים איזה. אני מאמין שהבעיה שלנו היא בעיה מנטאלית ולא בעיה בעמדת המאמן, ואמרתי את זה גם לדן. זיו ומתן הם מאמנים שהשחקנים מעריכים ולהחליף מאמן עכשיו חמישה מחזורים לסיום העונה זה לא רציני".

"גם בשנה שהיינו בגביע יול"ב היו כל מיני תהפוכות, וגם בשנה שעברה היו כל מיני תהפוכות, וכל הזמן אתה מצפה ואומר 'במשחק הבא במשחק הבא'. המאמן הוא המדד, אם מאמן אומר שהוא יודע מה הוא עושה אני סומך עליו בעיניים עצומות, בטח על דן" הוסיף קליין.

קליין סיפר על השתלשלות הדברים עד להודעה של שמיר: "כשהוא בא אלי ביום רביעי בערב אמרתי לו שמה שצריך להנחות אותו ואותי זה טובת הקבוצה וזאת החלטה שרק הוא יכול לקבל. אני חושב שהוא יצא מהבית שלי רק יותר מבולבל ואתמול בבוקר (חמישי) הוא התקשר ואמר שלטובת הקבוצה הוא מעדיף שמישהו אחר ייקח את המושכות".

כשנשאל מה לא עבד ענה קליין: "מה שלא עבד אנחנו יודעים. הדברים שבתוך הקבוצה יישארו בתוך הקבוצה. נגעתם בעניין הזרים ושם אמרתי לא פעם שנכשלנו. אני חושב שיש בעיה שהצבענו עליה מתחילת העונה, ועשינו משהו בעניין אתמול, והיא בעיה של ריבוי גארדים. אין לי ספק שדן ימשיך לאמן ויחזור להפועל ירושלים, ויחזור כמאמן יותר מנוסה מבחינתי באמת האמנתי כשהוא חתם שלפחות בעמדת המאמן יהיה לנו שקט כמה שנים קדימה וחבל לי, צר לי".

על הסיכויים להגיע לפיינל פור אמר קליין: "אני המאמין הכי גדול ואני מאמין מאוד בכל השחקנים. הבעיה היא אך ורק בראש של שחקנים, אני חושב שהשחקנים נכנסו למרה שחורה ובזמן שהם יכלו הם לא רצו ועכשיו שהם רוצים הם לא יכולים. התחושה היא לא נעימה, אפילו כבדה, אבל אני בטוח שהאסימון נפל והם הבינו שהקריירה של כולם יכולה להיפגע וברור לכולם שאם בשנה הבאה לא נהיה במסגרת אירופאית אין טעם בקבוצה כזאת יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully