וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצפלד: "השער העצמי היה חוסר מזל"

מאמן באיירן סלח ללוסיו ("דברים כאלו קורים") ונותר אופטימי לקראת הגומלין מול זניט. קשר פיורנטינה, קוזמנוביץ': "הסיכויים הם 50:50"

בדיוק כמו בחצאי גמר ליגת האלופות, גם חצאי הגמר בגביע אופ"א בישרו על בצורת של שערים, כשבאיירן מינכן וזניט סט. פטרבורג מסיימות בתיקו 1:1 ואילו ריינג'רס ופיורנטינה נפרדות ב-0:0.

המאכזבת הגדולה הייתה הקבוצה הבווארית, ששוב נתקלה בלא מעט קשיים במפעל האירופאי ואוטמר היצפלד אמר אחרי המשחק: "פתחנו את המשחק בקצב מהיר ושיחקנו טוב, אבל במחצית השנייה היינו הגנתיים מדי ונתנו לזניט להיכנס למשחק. אז הם הפכו למסוכנים. השער העצמי של לוסיו היה חוסר מזל, דברים כאלו קורים".

גם ברבע הגמר סיימה באיירן את משחק הבית שלה ב-1:1, אז מול חטאפה. 3:3 דרמטי בספרד העלה אותה שלב והיצפלד נותר אופטימי גם לקראת הנסיעה לרוסיה: "יש לנו סיכוי טוב כי נוכל להבקיע שער אחד או שניים. בנוסף, לוקה טוני חוזר".

לעומת היצפלד הזהיר, מי שיצא מאוד מרוצה מהתוצאה האליאנס ארנה היה דיק אדבוקט. "אני מאוד מרוצה מהמחצית השנייה שלנו", אמר מאמנה ההולנדי של זניט, "אין לנו את היכולות שיש לבאיירן מבחינת סגל. היום שיחקו 8 שחקנים שונים מאלו ששיחקו במשחק הליגה האחרון שלהם. יש הבדלים גדולים בינם לבינינו. התיקו הוא הפתעה גדולה וזה יוכל לשמש לנו כיתרון".

סמית: "לא יכול להיות מרוצה מהתוצאה"

בזמן שבאיירן וזניט לפחות כובשות, פיורנטינה וריינג'רס ירדו מהדשא באייברוקס ללא שערים, תוצאה לא טובה ולא רעה לאף אחת מהקבוצות. "שיחקנו טוב ועשינו מה שהיינו צריכים לעשות", אמר אחרי המשחק מאמן הויולה, צ'זארה פראנדלי, "היינו מצוינים בהחזקת הכדור והיינו מצוינים במחצית הראשונה. ה-0:0 משמעותו שלשתי הקבוצות יהיה על מה לשחק באיטליה".

קשר פיורנטינה, זדרבקו קוזמנוביץ', העריך את הסיכויים כעת ב-50:50 והוסיף: "נצטרך לנצח בפירנצה. היו לנו כמה הזדמנויות, אבל בסופו של דבר אני חושב שבמחינתנו זה היה משחק טוב. הם בקושי הגיעו להזדמנויות והם שיחקו בבית. ההגנה שלנו נתנה משחק טוב".

מאמן הג'רס, וולטר סמית, לא היה מאושר, אבל נותר אופטימי: "אנחנו לא יכולים להיות ממש מרוצים מהתוצאה זו. לעומת זאת, בסיבוב הקודם סיימנו ב-0:0 ובכל זאת הצלחנו לעלות. אם אתה לא וספג שער חוץ אז אתה במצב טוב, אבל פיורנטינה היא קבוצה שלא נותנת לך להגיע להרבה הזדמנויות. הם קבוצה טובה מאוד מבחינה הגנתית, בדיוק כמו שהית מצפה מקבוצה איטלקית להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully