וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגת צימוקים

וושינגטון הביסה את קליבלנד 72:108, טורונטו ניצחה את אורלנדו 94:108, יוסטון גברה על יוטה 92:94 וכולן צימקו את סדרות הפלייאוף

שלושה משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) בפלייאוף של ליגת הכדורסל הטובה בעולם, משחקים ששוב הוכיחו כמה שיטת הפלייאוף היא הוגנת, ראויה ואיכותית. יוטה הגיעה הביתה עם יתרון 0:2 על יוסטון וכשבכוונתה להתקרב להשלמת סוויפ, אבל הרוקטס חשבו אחרת וניצחו 92:94. בין המצמקות היו גם וושינגטון, הביסה את קליבלנד 72:108 וטורונטו, שגברה 94:108 על אורלנדו.

וושינגטון - קליבלנד 72:108 (2:1 בסדרה)

עמוק בתוך הרבע השלישי עמד לברון ג'יימס על קו העונשין ושמע את הקהל קורא "אוברייטד, אוברייטד". בין אוהדי הוויזארדס ישב גם סולג'ה בוי, אחד מהראפרים המוכרים באמריקה, שעשה את שמו בזכות להיט אחד שרץ בטירוץ ביוטיוב. לברון לא יכול היה שלא לצחוק וגם החטיא את שתי זריקות העונשין. מבחינת הקאבס זה לא היה משמעותי יותר מדי כי כבר באותו שלב הם פיגרו ב-28 נקודות.

כזכור, לפני כחודש קרא דשון סטיבנסון לאולסטאר של קליבלנד אוברייטד. לברון הגיב כשאמר שלשמוע דברים כאלו ממנו זה כמו שסולג'ה בוי, ראפר של להיט אחד, יבקר את ג'יי זי. אז הראפר הנעלב הגיע כדי לעודד את הוויזארדס וראה אותם "בועטים לנו בתחת", כפי שהגדיר זאת המאמן האורח, מייק בראון.

זה היה בידיים של הוויזארדס מהרבע השני, בו הם פתחו פער דו ספרתי במשחק בו ניצחו לפחות ב-10 הפרש בשלושת הרבעים האחרונים. סטיבנסון, שהזמין את סולג'ה בוי למשחק במעין איחוד כוחות נגד לברון, הוליך את המנצחת עם 19 נקודות ורוג'ר מייסון קלע 18. קרון באטלר המשיך רשימת קלעים מאוזנת עם 17 נקודות ואנטואן ג'יימיסון תרם 15. גילברט ארינאס שיחק רק 10 דקות, בהן קלע שתי נקודות.

הקאבס המשיכו לשלוט בריבאונד (36:41) כפי שעשו גם בשני המשחקים הקודמים, אבל בפער הרבה פחות משמעותי. 22 נקודות של לברון לא הספיקו לקבוצה שקלעה ב-39 אחוזים מהשדה ואיבדה 23 כדורים. דווין בראון רשם 10 נקודות ו-8 ריבאונדים.

טורונטו - אורלנדו 94:108 (2:1 בסדרה)

מחצית ראשונה של 40:61 והרבה מחוסה קלדרון, החזירו את הראפטורס לתמונה במאבק הפלייאוף מול השלישית במזרח. טי ג'יי פורד אמנם הוליך את הקנדים עם 2 נקודות, אבל קלדרון היה האיש הבולט שלהם עם 18 נקודות ו-13 אסיסטים, שעשו את העבודה היטב.

פורד, שבשני המשחקים הראשונים בסדרה השליך 2 מ-17 מהשדה, קלע הפעם 7 מ-11 והקו האחורי של הראפטורס שלט במשחק. "הצורה בה שניהם שיחקו הלילה הזכירה לי כמה טובים הם יכולים להיות", אמר אחרי המשחק המאמן המנצח, סם מיצ'ל.

הידו טורקוגלו קלע 26 למג'יק, דוויט הווארד תרם 19 ו-12 בנקודות וריבאונדים וגם רשארד לואיס קלע 19, אבל הם לא יכלו למחצית הראשונה הטובה של המארחים וגם לא ל-12 השלשות שלהם. ג'ייסון קאפונו וכריס בוש הוסיפו 15 כל אחד עבור הראפטורס וג'מריו מון קלע 11 והוריד 10 ריבאונדים.

יוטה - יוסטון 94:92 (1:2 בסדרה)

טרייסי מקגריידי קלע 27 נקודות, רייפר אלסטון עזר לו עם 20 אחרי שחזר מפציעה והרוקטס התעלמו מהעובדה שהג'אז עשו מאזן 4:37 בבית בעונה הסדירה, ניצחו אותם על חודו של סל וחזרו לחיים.

טי מאק, שכידוע לכולם ובעיקר לו, מעולם לא עבר את הסיבוב הראשון בפלייאוף, קלע נקודה אחת ברבע הרביעי של שני המשחקים הקודמים, אבל הפעם היה שם עם 7, יצא מהשוק ואחרי שהישווה ל-86:86 3:29 דקות לסיום, הרוקטס רצו ל-86:93. קייל קורבר ומהמט אוקור סירבו להיכנע והורידו לנקודה בלבד עם שתי שלשות, 37 שניות לסיום, אבל דרון וויליאמס נחסם בהמשך על ידי קארל לאנדרי ולואיס סקולה סגר סיפור עם אחת מהקו.

הארגנטינאי תרם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים ושיין באטייה קלע 12, כדי לסייע לאלסטון ומקגריידי להשיג את הניצחון. בצד השני וויליאמס הצטיין עם 28 נקודות ו-12 אסיסטים וקרלוס בוזר קלע 15 ואסף 13 ריבאונדים. רוני ברוור ומהמט אוקור קלעו 12 כל אחד, כשהטורקי גם מוסיף 11 ריבאונדים לשורה הסטטיסטית שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • פלייאוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully