וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון ניצחה את נס ציונה בחצי הגמר

קבוצתו של עידן מיימון ביצעה מהפך מדהים במחצית השנייה על חשבונה של נס ציונה, וניצחה 25:29. 0:1 לראשון בסדרה שתוכרע ביום שלישי

המשחק השני בסדרת חצי הגמר השנייה של ליגת הכדוריד הישראלית, בין הפועל ראשון לציון לא. כ. נס ציונה, הסתיים הערב בניצחון גדול של הראשונים 25:29. הקבוצה מעיר היין תהנה מיתרון מבטיח של 4 שערים, במשחק המכריע שיערך ביום שלישי בנס ציונה.

במשחק הקודם שגם כן היה דרמטי במיוחד הצליחה ראשון להשוות בשנייה האחרונה את התוצאה ל-34:34. והניצחון שלה היום מעניק לה יתרון ברור לקראת הגומלין. מכבי ראשון לציון מחכה למנצחת בסדרה, אחרי שהדיחה בחצי הגמר הראשון את אס"א תל אביב.

המחצית הראשונה היתה כולה בשליטתה של נס ציונה. ראשון לא עמדה בלחץ של שחקני ההתקפה של א.כ. ובסופו של דבר הסתיימה המחצית בתוצאה 13:17 לטובת חניכיו של רן קנון, מאמן נס ציונה.

המחצית השנייה התחילה באותה מגמה. נס ציונה רצה, ועלתה ליתרון גדול של שבעה שערים 13:20. אולם, אז התחיל הקאמבק הגדול של הפועל ראשון לציון. עידן מיימון הטריף את שחקני קבוצתו, והוביל אותם לתצוגה נפלאה בהגנה ובהתקפה גם יחד. 13 דקות לסיום הצליחה ראשון להשוות את התוצאה והמשיכה לתקוף עד לסיום בו ניצחה כאמור 25:29 וזכתה ביתרון גדול לקראת המשחק המכריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully