וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם וארליך הודחו מטורניר מונטה קרלו

הצמד הישראלי הפסיד לביורקמן ואולייט, 6:4 6:4 בחצי הגמר. נדאל גבר על חואן קרלוס פררו 1:6 4:6, ופדרר על מונפיס 4:6 3:6 והם ברבע הגמר

לאחר פתיחת עונה מוצלחת ותואר גראנד סלאם, נעצרו היום (חמישי) יוני ארליך ואנדי רם בשלב חצי גמר טורניר מונטה קרלו, לאחר שהפסידו 6:4 6:4 ליונאס ביורקמן וקווין אולייט, המדורגים 8 בטורניר. הצמד הישראלי, שדורג שני, התקשה מאוד כבר בפתיחה, נשבר במהירות, ומאז ניסה לאחות את השברים לשווא, בדרך להפסד במערכה הראשונה. המערכה השניה נפתחה בדיוק באותו אופן, כשהישראלים נשברים כבר במשחקון ההגשה הראשון שלהם, ופספסו הזדמנות מצויינת להמשיך את המומנטום החיובי עליו הם רוכבים מאז אוסטרליה.

בפעמים האחרונות שרפאל נאדל שומע את שמו של דויד פרר, הלב שלו מתחיל לפעום מעט יותר בחוזקה. אחרי הכל, פרר גבר על חברו לארץ בשנה שעברה בטורניר המאסטרס ובסיבוב הרביעי של טורניר ארצות הברית. לא פלא אם כן, שהמפגש ביניהם בשלב רבע הגמר הקרוב, עומד להיות מרתק במיוחד. היום עבר נדאל בשלב שמינית הגמר את חואן קרלוס פררו, 1:6 4:6, אבל לפני שמספידים אותו לקראת המפגש מול בן ארצו, צריך לזכור שאחרי הכל, מדובר במונטה קרלו, מה שהפך בשנים האחרונות למבצרו של הספרדי הצעיר.

נאדל פתח חזק ושבר במערכה הראשונה, רק כדי לראות את פררו חוזר ומשווה ל-4:4, אך הספרדי הצעיר לא ויתר, ולקח את המערכה הראשונה. משם והלאה, שלט נדאל במשחק, הגביר את הקצב, ולפררו נותר רק להביט מהצד, ולראות את יריבו עולה לחצי הגמר במקומו. עבור נדאל מדובר באחד הטורנירים החביבים עליו, וכמי שזכה בו 3 פעמים בעבר, ומחזיק באמזן מדהים של 21 ניצחונות לעומת הפסד בודד אחד, הוא מועמד ברור להפוך לראשון שמצליח לזכות בטורניר 4 פעמים ברציפות. כלומר, אם הוא רק יתגבר על דויד פרר.

המדורג ראשון בעולם, רוג'ר פדרר, שזכה בשבוע שעבר בתואר ראשון לעונה, המשיך גם הוא אל רבע הגמר, לאחר שגבר על גאל מונפיס הצרפתי, 4:6 3:6. לאחר פתיחת עונה חלשה יחסית, נראה שפדרר חוזר לכושר לאט לאט, ובשלב הבא הוא יפגוש את דויד נלבאנדיאן שגבר על טומי רוברדו בקלות מפתיעה, 1:6 0:6. גם נובאק דיוקוביץ' בשלב הבא, לאחר ניצחון קליל על אנדי מארי, 0:6 4:6.

ניקולאי דווידנקו גם הוא ברבע הגמר, לאחר שניצח את פיליפ קולשרייבר, 6:3 5:7 2:6. הרוסי התקשה במערכה הראשונה וכבר נראה היה בדרך להפסד נוסף, אך התאושש במערכה השניה, לקח את שובר השיוויון, ומשם שייט לניצחון נאה. ברבע הגמר יפגוש את איגור אנדרייב, שניצח את ניקולס אלמגרו 5:7 6:4 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully