וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוסים: עומר דוידי זכה במקום הראשון בתחרות בכנות

סיים ראשון את תחרות הצ'לנג הבינלאומית. באלונים נמשכת התחרות ברכיבה מערבית ובשבת תתקיים גם תחרות דרסז'

במרכז הרכיבה כנות שליד אשדוד נערכה ביומים האחרונים תחרות צ'לנג בינלאומית בקפיצות ראווה לסוסים. אחרי יומיים של תחרויות דורג במקום הראשון עומר דוידי, שרכב על הסוסה "פרי סטייל" ממרכז הרכיבה כנות. במקום השני דורג אמיר גרוזברד, שרכב על הסוס "סר וויליאם" מחוות אייל, ובמקום השלישי תומר אשר, שרכב על הסוס "מייקי" מחוות אייל.

תחרות הצ'לנג הינה תחרות קפיצות בין לאומית, בה משוקללות התוצאות שמושגות בישראל עם אלה המושגות בתחרויות דומות ומקבילות הנערכות ברחבי העולם ומאורגנות על ידי ארגון הרכיבה הבינלאומי. שקלול כל התוצאות העולמיות מעניק בסופו של דבר את הדרוג של כלל הרוכבים והסוסים. מפעל תחרויות הצ'לנג הינו מפעל תחרויות שנועד לקדם מדינות בהן ספורט הרכיבה בהתפתחות, ולחסוך מבעלי הסוסים באותן מדינות את העלויות הגבוהות הכרוכות בניוד הסוסים ממדינה למדינה.

ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה מקיים בכל שנה שתי תחריות כאלה בישראל. בתחרות הפעם השתתפו 25 צמדים מכל רחבי הארץ. השופט הזר האורח בתחרות היה חסן בזלמיט, יו"ר ההתאחדות הפלסטינאית, שהגיע מיריחו. בתחרות נכח גם נציג הפדרציה הבין לאומית ה-FEI, אריק שטראוס מארה"ב. ההתאחדות מארגנת בחג הפסח מספר אירועים. בחוות אלונים שבצפון מתקיימת תחרות ברכיבה מערבית. מדובר בתחרות בתצוגת שליטה ומקצועות בקר. התחרויות יימשכו עד שבת ופרט למקצים של ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה יתקיימו מקצי רכיבה המוכרים על ידי הארגון הבינלאומי לריינינג (תצוגת שליטה) ומקצה אחד של ההתאחדות הבינלאומית לספורט הרכיבה (FEI).

את התחרות כולה ישפוט, ג'ו קרטר מקנדה, אליו יצטרפו שופטים ישראלים. מנהל הזירה בתחרות הוא אריק שטראוס מארצות הברית. שטראוס הוא ה-chief steward ב-FEI והוא גם יעביר בארץ סדנת הכשרה למנהלי זירה, אשר יוכרו על ידי הארגון הבינלאומי. הכניסה לתחרות חופשית, פרט ליום שבת בו הכניסה למתחם כרוכה בתשלום של 20 שקלים לאדם מגיל 6 ומעלה.

גם בסוף השבוע ובחג המימונה (26 ו-27 באפריל) יתקיימו תחרויות סוסים. בשבת החל מהשעה 08:30 בבוקר בחוות הרכיבה בקיבוץ יגור, תתקיים תחרות דרסז'. מדובר בתחרות תרגילי סדר לסוסים בניחוח אנגלי, הרוכבים לבושים ז'קטים שחורים וכפפות לבנות, חובשים כובעים והעיקר שולטים בסוסים בצורה אבסולוטית. מדובר בספורט אולימפי וגם כאן הכניסה חופשית. ולסיום שבוע הפסח, ביום ראשון בחג המימונה, שוב בחוות הרכיבה בבית הספר בכנות, תיערך תחרות "אלופת האלופות" בקפיצות ראווה. החל מהשעה 10 בבוקר יערכו מופעי ראווה לקהל, בין היתר יתקיים מופע רכיבה ספרדית קלאסית ועוד. במשך כל היום תתקיים פעילות לילדים. הכניסה בתשלום – 26 שקלים למבוגר, 15 שקלים לילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully