וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "אם נפסיד, מדובר ברעידת אדמה"

23.4.2008 / 18:47

ליגה לאומית: גבעת שמואל תצא לנצרת עילית ביום חמישי כשהפסד יגמור לה את העונה ויקרב את הקבוצה המפתיעה מהצפון לליגת העל

משחקי הגומלין בסדרת הטוב משלושה משחקים ברבע גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית יערכו מחר (חמישי), ולגינדי גבעת שמואל מדובר במשחק ההזדמנות האחרונה. הקבוצה של היו"ר מוטי אמסלם והמאמן אורן אהרוני, סומנה בתחילת העונה כעולה הבטוחה מהליגה, וגם סיימה את הליגה הסדירה במקום השני המבטיח, אך במשחק הראשון בפלייאוף כשלה בביתה מול השביעית בטבלה, הפועל נצרת עילית 94:86. ניצחון נוסף מחר של נצרת עילית במשחקה הביתי, והקבוצה הצנועה מהצפון תדיח את הקבוצה העדיפה בליגה. במקרה כזה תגיע נצרת עילית לחצי הגמר שמתוך ארבע קבוצות המשתתפות בו, שלוש תעפלנה לליגת העל.

"כרינו לעצמנו בור ואני מקווה שהשחקנים ידעו לצאת ממנו", אומר היום היו"ר מוטי אמסלם, "אנחנו במצב לא סימפטי ולא נעים ויהיה קשה מאוד מחר. נקווה שמחר לא נסיים את העונה ונגיע למשחק שלישי ביום שני אצלנו בבית". כשנשאל אמסלם על השיטה הכואבת שבה קבוצתו שעבדה כה קשה במהלך העונה, יכולה למצוא את עצמה כבר מחר בחוץ אמר, "הכל נקבע בתחילת העונה ואין לי טענות. אם היו טענות הם היו צריכות להיות בתחילת העונה. בסופו של דבר זה הספורט, השחקנים היו שאננים במשחק הראשון. אם נפסיד, זה יהיה רעידת אדמה. לא מדובר באסון, כי זה בסך הכל ספורט אבל מדובר באכזבה מאוד גדולה".

מנגד ניצב מאמן היריבה משה גרשון, שבאמתחתו סגל צנוע שאותו מוביל הזר הותיק סטנלי ברנדי (41) שגם בגילו המופלג העמיד ממוצעים נפלאים לש 22.6 נקודות ו7.7 ריבאונדים למשחק העונה. השחקן שגרם להפתעה הגדולה במשחק הראשון היה זיו תבור שקלע 43 נקודות, מתוכם 9 שלשות מ11 נסיונות. "לא האמנו, האמנו שניתן פייט לגבעת שמואל, אבל הפתענו אפילו את עצמנו", אומר גרשון על הניצחון המפתיע. ללא ספק נצרת עילית לא נבנתה לעלות ליגה וגרשון מוסיף, "לא רק שלא נבנינו לעלות, אנחנו בכלל עם חצי מהסגל המקורי כשיוסי דדון והרן שיפמן שהם מאוד בכירים אצלנו נפצעו וגמרו את העונה. אנחנו עם מגבלה מקצועית גדולה מאוד". ובכל זאת גרשון מסמל כמה נקודות בולטות לניצחון, "יצטרכו לקרות דברים לא רגילים כי גבעת שמואל טובה בכל פרמטר. אנחנו צריכים או התפוצצות נוספת של זיו תבור או משחק טוב של כל הגארדים האחרים. אם זה יקרה אז יש לנו סיכוי".

במשחקים נוספים שיערכו מחר תצא מוליכת הטבלה בתום העונה הסדירה, אליצור מכבי נתניה, למשחק חוץ בבאר שבע ביתרון 1:0. השלישית בטבלה אליצור קרית אתא שגם כן מוליכה 1:0 תתארח במבצר של הפועל יקנעם/מגידו ומכבי חיפה של אבי אשכנזי תתארח ביבנה אצל אליצור יבנה כשגם היא מוליכה 1:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully