וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בגליל לקראת ראשון

23.4.2008 / 16:14

ראשל"צ הפתיעה במלחה והחזירה את הגליל למאבק הירידה שביום ראשון תפגוש את הכתומים. בקבוצה מכחישים התעניינות בבארט ג'וניור

בהפועל גליל עליון לקחו קשה את הניצחון של מכבי ראשון לציון אתמול (שלישי) במלחה על הפועל ירושלים 82:75, שצימק את הפער בין הגליל לראשון, האחרונה בטבלה, לשתי נקודות בלבד, חמישה מחזורים לסיום. אמנם הגליל עדיין עם יתרון מבטיח אך ביום ראשון הקרוב תארח הגליל את ראשון ובמידה ותפסיד את המשחק תהיה במרחק נקודה בלבד מהכתומים, כשלראשון יהיה יתרון במקרה של שיוויון נקודות.כמו כן אם הגליל תהיה בסיטואציה של שיוויון נקודות עם גלבוע/עפולה, תמצא עצמה הקבוצה של עודד קטש מתחת לעפולה. בארבעת המחזורים שלאחרי המשחק מול ראשון תפגוש הגליל את שלושת מובילות הטבלה ובמחזור האחרון תארח את הפועל ירושלים.

"אם נפסיד ביום ראשון לראשון יכול מאוד להיות שנרד ליגה", אמר היום מנהל הקבוצה עמית גל, "אנחנו בכלל לא חושבים קדימה, חייבים להשאיר את הקבוצה בליגה ואז נחשוב קדימה". בגליל יעשו מאמצים על מנת למלא את האולם בכפר בלום, וינסו לגייס את תושבי הקיבוצים הסמוכים, כל זאת על מנת להשיג ניצחון גורלי שיבטיח את ההשארות של הקבוצה בליגה.

בגליל דחו היום שמועות על התעניינות בסטיב בארט ג'וניור, שחקנה של אליצור אשקלון, שקלע 35 נקודות במשחק הניצחון ביום ראשון של אשקלון בכפר בלום. בארט ג'וניור הוא אחד הגורמים הבולטים למהפך במצבה של אליצור אשקלון מהמקום האחרון בטבלה אל מאבק על כרטיס לפיינל פור כשקלע מאז הגעתו לקבוצה 20.4 נקודות למשחק. "אנחנו בכלל לא חושבים על העונה הבאה, ועובדה שאפילו המאמן לא חתום לעונה הבאה", אמר בתגובה עמית גל. עודד קטש, מאמן הקבוצה, הגיע רק לפני חודש ולמרות שבחוזהו לא מוזכר העונה הבאה, סביר להניח שאם ישאיר את הגליל בליגה, ימשיך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully