וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר נחלץ בעור שיניו במונטה קרלו

השוויצרי פיגר 5:1 במערכה המכרעת בסיבוב השני מול הידאלגו (137 בעולם), אבל ניצח בקושי. רם וארליך ברבע הגמר, הראל לוי הודח מברמודה

רוג'ר פדרר החל היום (רביעי) את דרכו בטורניר מונטה קרלו (סך פרסים של 2.27 מיליון דולר), בגימגום שכבר לא נחשב למחזה נדיר בעונה הרעה שעוברת על המדורג ראשון בעולם. דווקא לאחר שזכה בשבוע שעבר בתואר הראשון שלו ב-2008 בטורניר אשטוריל, התקשה פדרר בסיבוב השני במונטה קרלו מול הספרדי רובן רמירז הידאלגו, המדורג 137 בעולם.

השוויצרי ניצח בקלות במערכה הראשונה 1:6, אבל הפסיד במערכה השניה 6:3, ונקלע לפיגור מדהים של 5:1 במערכה המכריעה, לפני שהתאושש וניצח חמישה משחקונים ברציפות כדי להוליך 5:6. הידאלגו בן ה-30 עוד הצליח לכפות שובר שוויון, אבל לא נתן יותר מדי פייט ונכנע 7:1.

מלך החימר, רפאל נדאל, פתח את עונת החימר שלו עם ניצחון קליל בסיבוב השני, 0:6, 3:6 על מריו אנצ'יץ' הקרואטי. המדורג הבכיר ביותר שמצא את עצמו היום מחוץ לטורניר היה מיכאיל יוז'ני, המדורג שמיני שפרש באמצע משחקו בסיבוב השני מול בן ארצו הרוסי איגור אנדרייב, אחרי שהאחרון ניצח 3:6 במערכה הראשונה. איבו קרלוביץ', שדורג 15 בטורניר, התקשה עם החימר האדום במונאקו והפסיד לצרפתי המוכשר גאל מונפיס 7:6, 6:1.

ניקולאי דוידנקו, הפיינליסט מאשטוריל, התגבר בסיבוב השני על סימונה בוללי האיטלקי 2:6, 6:7. דויד פרר ניצח בקלות את מראט סאפין 2:6, 3:6, פיליפ קולשרייבר גבר בדרבי גרמני על ניקולס קיפר 2:6, 4:6.

רם וארליך ברבע הגמר, לוי הודח מברמודה

יוני ארליך ואנדי רם השיגו גם הם ניצחון בסיבוב השני בטורניר, לאחר שגברו 6:4, 3:6, 3:10 על הצמד פול הנלי (אוסטרליה) ולאנדר פאהס (הודו). ארליך ורם, המדורגים 2 בטורניר, יפגשו ברבע הגמר את יונאס ביורקמן (שבדיה) וקווין הוליאט (זימבבווה). הישראלים הבטיחו לעצמם פרס כספי של 12 אלף יורו ו-125 נקודות דירוג. שיהיה בהצלחה.

מאוחר יותר הודח הראל לוי בסיבוב השני של טורניר הצ'לנג'ר בברומדה (סך פרסים של 125,000 דולר), כשהפסיד 6:7, 6:4, 6:2 לספרדי מרסל גראנולרס פויול, שכזכור הדהים את ג'יימס בלייק בשבוע שעבר בגמר טורניר יוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully