וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוג'י: "לאינטר אין ביצים"

מנכ"ל יובה לשעבר הגיב לדבריו של הקטור קופר, שטען כי האליפות של אינטר ב-2002 נגזלה על ידי שופטים. ברלוסקוני יעזוב את מילאן

הקטור קופר, שאימן את אינטר מילאנו ב-2002, טען כי אליפות הסרייה A נגזלה מהם באותה שנה באופן לא חוקי. "שחזרתי את מאורעות השנה הזו שוב ושוב", אמר קופר, "במשחק מול קייבו רונאלדו לא קיבל פנדל שהגיע לו, השופט היה שלושה מטרים ממנו והעמיד פנים כאילו לא ראה כלום. היום אני מבין למה".

כזכור, אינטר הייתה זקוקה לניצחון במחזור האחרון כדי להבטיח את האליפות, אבל הפסידה 4:2 ללאציו והשאירה את התואר בטורינו. מאז מאורעות ה-5 במאי חקוקים בזיכרונו של כל אוהד אינטר, והיום גם קופר הביע את תסכולו. המאמן, כמובן, התכוון לפרשת השחיתות של יובנטוס, שחשפה כי ראשי הגברת הזקנה שיחדו שופטים, פרשה שבסופה הורדה יובה לליגה השנייה.

מנכ"ל יובנטוס לשעבר, לוצ'יאנו מוג'י, לא נשאר שקט על ההאשמות. "אינטר הפסידה את האליפות רק בגלל שאין לה ביצים", אמר מוג'י, "אפילו קופר האשים את הסגל שלו בהפסד, אבל מתברר שאנשים משנים את הדעה שלהם כל הזמן".

הפוליטיקה של ברלוסקוני

לאחר שנבחר לראשות ממשלת איטליה בפעם השלישית בחייו, אמר היום (רביעי) סילביו ברלוסקוני שכשיכנס לתפקידו החדש-ישן בפוליטיקה, הוא יעזוב את תפקידו כנשיא מילאן.

"זה כואב לי, אבל אאלץ לוותר על הנשיאות של המועדון", אמר. מי שצפוי להחליפו בתפקיד הוא סגנו, אדריאנו גליאני, שינהל את המועדון על בסיס יומיומי. עם זאת לא צריך להתרגש מאחר וברלוסקוני ימשיך להיות הבעלים של הקבוצה ולמעשה יוסיף למשוך בחוטים. כבר בשנים 2001 עד 2006, כששימש אז כראש ממשלה, גליאני הפך לנשיא מבחינה רשמית, אם כי בפועל ברלוסקוני המשיך להיות הדמות השולטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully