וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל מדריד מייחלים להצלחתה של ברצלונה באלופות

חשבתם שבריאל מקווים לנפילה של ברצלונה באלופות? אז חשבתם. מסתבר שסניידר ושוסטר דווקא מחזיקים אצבעות ליריבה הקטאלונית

היריבות בין ריאל מדריד וברצלונה היא רבה ועתיקת יומין. תהום עמוקה מפרידה בין הקבוצה מהבירה השבעה לבין חבל קטאלוניה הלוחמני. השנאה בין המועדונים והאוהדים גדולה, אולם נראה כי בשנים האחרונות בקרב השחקנים וההנהלות קיימת ידידות ענפה.

יממה לפני משחקה הראשון של ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות נגד מנצס'טר יונייטד, חושפים ווסלי סניידר, קשרה ההולנדי של ריאל והמאמן הגרמני ברנד שוסטר, כי הם בעצם בעד בארסה. מי שסבר שהבלנקוס מייחלים לנפילתה של היריבה השנואה שלהם, התבדה.

"אני רוצה שברצלונה תזכה בליגת האלופות", ההין לומר סניידר ללא משוא פנים. "כיוון שכאשר הייתי קטן ברצלונה הייתה הקבוצה האהובה עליי". גם שוסטר כאמור, יעודד הערב כנראה את הקבוצה של פרנק רייקארד. הגרמני שיחק בקבוצה והוא עדיין חבר מועדון. "יש לי זיקה לברצלונה מהתקופה ששיחקתי בה, ואני יודע שהם עוברים תקופה קשה כרגע", אמר המאמן בחמלה לא מובנת ולא מתקבלת על הדעת.

אם לא די בכך שסניידר ושוסטר הצהירו על אהדתם ליריבה מקטאלוניה, הרי שגם הקפטן והסמל, ראול, הבלם הפורטוגלי פפה וגוטי הביעו את תמיכתם בסגניתם. מעניין מה אוהדי ריאל מדריד חושבים על ההתרפסות הזו של אליליהם בפני שנואי נפשם.

דה לה רד מוכן לחזור לריאל

קשרה של קבוצת חטאפה, רובן דה לה רד שנמכר בתחילת העונה על ידי ריאל מדריד, עתיד לשוב ללבנים. לחוזה המכירה של החלוץ בן ה-22 הוכנס סעיף בו נכתב כי אם ריאל תחפוץ לרכוש אותו בחזרה בסיומה של העונה, הרי שהקבוצה הקטנה מהפרבר המדרידאי לא תעמוד בדרכה.

מאמן ריאל, ברנד שוסטר, אישר כי הקבוצה מעוניינת להחזיר את דה לה רד בעונה הבאה. הקשר מאמין כי יש לו מקום בסגל של ריאל וכי הוא אף יכול להצליח.

"זה מאוד קשה לחזור, לאחר שעזבת, אבל תמיד יש תקווה לעשות עונה גדולה בקבוצה אחרת ושריאל מדריד תרצה אותך בחזרה", אמר דה לה רד. "אני מוכן לשוב מכיוון שהעונה בחטאפה שיחקתי הרבה והתרגלתי לשחק ברמות הגבוהות. אני נרגש מאוד לשוב. אם המאמן אומר שהוא רוצה אותי, אז הוא בטח מתכוון להרכיב אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully