וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל משחק הוא חגיגה, טוב שזה נמשך"

מכבי תל אביב ניצחה את הוד השרון 1:3 והשוותה את סדרת גמר הכדורעף ל-2:2, שתי הקבוצות ייפגשו בשבוע הבא למשחק על האליפות

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

קצת נחת לאוהדי הכדורעף בישראל. מכבי תל אביב ניצחה היום (רביעי) 1:3 את מכבי הוד השרון במשחק הרביעי בסדרת הגמר (20:25, 29:27, 20:25, 21:25), השוותה את הסדרה ל-2:2, ושתי הגדולות של הכדורעף הישראלי הולכות למשחק חמישי ומכריע.

עוד ערב נהדר

גם המשחק הערב נערך מול קהל גדול באולם מוסינזון שבהוד השרון, באווירה נהדרת, עם שתי קבוצות מצוינות שמגיעות דרוכות ונחושות לקרב על האליפות. אומנם המשחק לא התעלה לרמות גבוהות במיוחד ושחקני שתי הקבוצות נראו לחוצים והרבו לטעות, אבל הדרמה הייתה בשיאה.

כזכור, הסדרה החלה עם שני ניצחונות תוך יומיים של הוד השרון, נמשכה בשבוע הפסקה, ולאחר מכן הצליחה מכבי ת"א לצמק ל-2:1 אחרי ניצחון במערכה חמישית. היום חזרו השחקנים אחרי הפסקה של שמונה ימים, וידם של הצהובים הייתה על העליונה.

שתי הקבוצות הפכו ליריבות מרות בשנתיים האחרונות, על רקע מאבקים חמים בין ההנהלות והקהלים, כשגם מערכת היחסים הטעונה בין יו"ר הוד השרון יוני אלמוג, שמשמש כסגן יו"ר איגוד הכדורעף, ליעקב שטופמן, יו"ר האיגוד המזוהה כאוהד מכבי תל אביב, לא מועילה להורדת המתח. בשבוע הבא המתח הזה יגיע לשיאו, כשנדמה שדווקא מחזיקת הגביע מתל אביב תגיע כפייבוריטית כשרוח המומנטום בגבה.

מהלך המשחק

את המערכה הראשונה פתחו הצהובים בתנופה גדולה מהמשחק הקודם, הוליכו היישר מהפתיחה וניצחו בסיומה 20:25 ועלו ל-0:1 מבטיח. במערכה השנייה הוד השרון הצליחה לחזור למשחק, כשהקבוצה מתל אביב מפספסת כל הזדמנות שיש לה כדי להיצמד עם רצף של טעויות לא מחויבות. למרות זאת, המערכה הגיעה לשוויון בנקודות המכריעות, הצהובים עשו שוב טעויות מיותרות, והוד השרון השוותה ל-1:1 אחרי 27:29 מותח.

כשנדמה היה שהוד השרון משתלטת על המשחק, החלו רובינשטיין וחבריו שוב להשתלט על הרשת, ועם הגשה טובה והגנה מצוינת הצליחו להשתלט על המשחק ולסיים את המערכה השלישית ב-19:25 ויתרון 1:2 במערכות. המערכה השלישית כבר הייתה יותר צמודה, אבל גם בה ברגעי ההכרעה שחקני הוד השרון הרבו לטעות, ושחקני מחזיקת הגביע ניצלו את זה כדי להשלים ניצחון 21:25. 2:2 במשחקים, הולכים למשחק מכריע.

מאמן הוד השרון, ישראל חילו: "כל הכבוד למכבי ת"א. הם הגיעו להר הגעש, אש וגופרית, שיחקו טוב והגיע להם לנצח. צר לי על הקהל המדהים שלנו שמאוד רצה לחגוג פה ולא יצא היום, אבל לא אמרנו את המילה האחרונה. בשני המשחקים האחרונים כל הלחץ היה עלינו. הובלנו 0:2, יצאנו למכבי ורק לנו היה מה להפסיד. במשחק הבא, כל הלחץ עליהם. נבוא כאנדרדוג, וזה תמיד יותר קל".

מאמן מכבי תל אביב, זוהר בר נצר: "האוהדים אמרו לנו 'רק תחזירו את הסדרה הביתה, אנחנו כבר ננצח'. עכשיו נקווה שהם יעמדו בהבטחה שלהם. כל משחק בסדרה הזאת הוא חגיגה, אנחנו שמחים שזה ממשיך".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully