וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "השער הזה הגיע לנו"

אברהם גרנט לא ייחס את השער העצמי של ריסה בתוספת הזמן באנפילד לאלילת המזל. למפארד: "צ'ך השוער הטוב בעולם". בניטז: "היינו צריכים לכבוש כשהיתה לנו הזדמנות"

וידאו: רויטרס, עריכה דיגיטלית: יאיר דניאל

הדרמה הגדולה בשניות הסיום של המשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות בין ליברפול לצ'לסי אמש (שלישי), שהסתיים בשער עצמי בלתי נתפס של יון ארנה ריסה שקבע 1:1 בדקה ה-95, הותירה את הקבוצות המומות, אבל שני הצדדים התעשתו במהרה, ופנו לחגיגות מצד אחד, ולהתבכיינויות מצד שני.

"צ'לסי זה מועדון גדול שצריך להיות בגמר"

אברהם גרנט התקשה להסתיר את התלהבותו מהשוויון המאוחר: "אני חושב שהשער הזה הגיע לנו", אמר המאמן הישראלי. "קיבלנו לא מעט שערים בדקות הסיום, ועכשיו הגיע לנו להבקיע בסיום. זה היה משחק בלי יותר מדי מצבים. במחצית הראשונה היתה לנו הזדמנות כשלדרוגבה אולי הגיע פנדל, ובמחצית השניה זה היה דומה כשלמאלודה היתה הזדמנות.

"בסופו של דבר שני השערים היו מטעויות", המשיך גרנט. "טעות גדולה שלנו בשער הראשון, דווקא לאחר ששלטנו במשחק ואז ספגנו. במחצית השניה יצרנו כמה מצבים כשסלומון קאלו וניקולאס אנלקה נכנסו, ושינינו את המערך. בסך הכל זו תוצאה טובה עבורנו. 1:1 בחוץ זה תמיד יתרון, אבל בגומלין שוב יהיה קשה.

"מהיום הראשון שלי כאן, אמרתי שצ'לסי זה מועדון גדול שצריך להיות בגמר האלופות. כשנשאל האם זה סמלי שרומן אברמוביץ', האוליגרך הרוסי, יגיע לגמר האלופות העונה במוסקבה, אמר גרנט: "אני חושב שגם אם הגמר יהיה במונגוליה הוא היה שמח להגיע".

שוערה של צ'לסי, פטר צ'ך אמר בסיום: "סבלנו מחוסר מזל בשני חצאי הגמר האחרונים שלנו. היו לנו הזדמנויות ולא לקחנו אותן. אני חושב שהפעם היה לנו מזל, אבל אם להיות כנים, שיחקנו עד לשניה האחרונה". השוער, שנעדר העונה פעמים רבות, הוסיף: "אני שמח לחזור לשחק, אבל זה לא נגמר. כבשנו שער חוץ חשוב ואני מקווה שנגמור את העבודה בבית".

גם פרנק למפארד נשמע מאושר בסיום: "אופי? כן, אני בהחלט חושב שהצגנו כזה היום. אני חושב שהגיע לנו שער השיוויון. זה היה קרב גדול ופטר (צ'ך) היה פנטסטי. הוא השוער הטוב ביותר בעולם והוא הראה את זה במשחק". גם גרנט שיבח את השוער הצ'כי: "בשער שהוא ספג, הוא היה חסר מזל, אבל חוץ מזה הוא היה טוב מאוד. טוב, פטר רגיל לזה".

בניטז בוכה על השופט ולא מאשים את ריסה

רפא בניטז נראה מיואש בסיום. קבוצתו היתה מרחק שניות מניצחון גדול שהיה נותן לה מקדמה גדולה לקראת גמר אפשרי, אך לבסוף נכנעה. "אני חושב שבסופו של דבר, חייבים להיות מאוכזבים", אמר המאמן. "הם קבוצה טובה, אבל היו לנו הזדמנויות טובות יותר. בכדורגל אתה צריך לכבוש כשיש לך את ההזדמנות לכך. כעת, נצטרך לנצח בסטמפורד ברידג'".

בניטז, שציין כי תוספת ארבע הדקות של השופט האוסטרי הייתה מוגזמת, ירה את רוב חיציו לעברו של האיש בשחור: "קשה להבין אותו. ב-95 הדקות, כל השריקות היו נגדנו, קרנות וכדורים חופשיים", והוסיף: "אני מאוכזב, אבל זה אותו שופט ששפט אותנו נגד מארסיי.אי אפשר להאשים את השופט בשער העצמי, אבל מה עם הזמן? דקה אחת תוספת זמן במחצית הראשונה וארבע בשנייה. קשה להסביר את זה".

המנג'ר הספרדי לא האשים את ריסה בשער העצמי: "אי אפשר לומר שהשחקן אשם. הכדור גם יכול היה לעוף ליציעים". כשאחד העיתונאים חשף את הנתון המעניין שליברפול לא הבקיעה שער אחד בסטמפורד ברידג' מאז מונה בניטז למנג'ר הקבוצה, ענה הספרדי באופן בטוח וחד משמעי: "נשנה את הסטטיסטיקה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully