וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד חוזרת לקאמפ נואו

מנצ'סטר יונייטד חוזרת לקאמפ נואו, שם זכתה בצ'מפיונס ב-1999. ברצלונה רק רוצה להציל את העונה הכושלת, רגע לפני הפירוק. יהיה חם

אחרי הדרמה הגדולה בין צ'לסי לליברפול, יצא לדרך הערב (רביעי) חצי הגמר השני של ליגת האלופות בין שתי ענקיות אחרות בכדורגל האירופי, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד בקאמפ נואו של בארסה.

בעוד השדים האדומים נמצאים בעונה פנטסטית בה הם נלחמים על האליפות וליגת האלופות, הקטאלונים רק רוצים להציל משהו מעונה עגומה. ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד לא נפגשו כבר קרוב ל-10 שנים. בפעמיים האחרונות שזה קרה, בשלב הבתים בליגת האלופות ב-1998, כששני המשחקים הסתיימו בתיקו 3:3.

המשחק יפגיש גם שני שחקנים שנחשבים לטובים בעולם, כריסטיאנו רונאלדו שלא מפסיק לכבוש העונה וליונל מסי, שרק חזר מפציעה ויודע שהעונה הזו, כמו גם העידן הבא בברצלונה תלויה ברגליים שלו. בהחלט משהו שמסמל את העונה של שני המועדונים.

זכרונות מ-99'

גם ביונייטד יודעים שהם הפייבוריטים למשחק. לריו פרדיננד זה לא מפריע: "אנחנו בטוחים בעצמנו", אמר הבלם האנגלי. "שמעתי שמדברים עליהם כעל הקבוצה הטובה במפעל, אבל אני לא בטוח. כבר ניצחנו את רומא וליון, הקבוצות הטובות באיטליה וצרפת. ברצלונה, אם מסתכלים על הטבלה בספרד, היא לא הקבוצה הטובה בליגה וגם לא הייתה בעונה שעברה".

פרדיננד הוסיף: "לברצלונה יש יוקרה והיסטוריה אבל הם לא הקבוצה הטובה ברגע זה. בכל זאת, נצטרך להגן כקבוצה כי אם נהיה חשופים, להם יש את השחקנים להעניש אותנו".

השוער הותיק, אדווין ואן דר סאר בן ה-37: "מתאים לנו להיות הפייבוריטים אבל עוד לא זכינו בכלום". ההולנדי הצהיר שהוא מעוניין לזכות בתואר לפני הפרישה: "אני רוצה לשים יד על גביע האלופות שוב. אני שמח שיש לי את ההזדמנות הזו".

במנצ'סטר מתרגשים לחזור לאצטדיון בו זכו בפעם האחרונה בליגת האלופות. "אני רוצה לשחזר את ההרגשה מ-1999". אמר ריאן גיגס שהיה שותף לזכייה ההיא. "יש לי זכרונות נפלאים מהקמפ נואו".

המנג'ר סר אלכס פרגוסון: "עברו כמעט 10 שנים מאז הגמר ההוא. הקבוצה של היום לא צריכה לדאוג מהעבר או לקבל תזכורת מהעבר. הכי חשוב שהם יעצבו את ההיסטוריה שלהם ואני חושב שהם טובים מספיק לעשות זאת. למנצחת במפגש הזה יש סיכויים מצוינים לזכות בגמר".

ואן דר סאר, ויין רוני, אנדרסון ואואן הארגריבס לא כשירים במאה אחוז למשחק אבל הם נסעו לברצלונה והם צפויים לפתוח בהרכב. גם דארן פלטשר וגארי נוויל ייכללו בסגל למשחק.

"העונה שלנו תלויה בשני המשחקים האלה"

לברצלונה יש סיכוי אחד למנוע מהעונה הזו להיזכר ככישלון לדורות, והוא לזכות בליגת האלופות. הקבוצה רחוקה 11 נקודות מריאל מדריד, חמישה מחזורים לסיום העונה ובמועדון יודעים ומודים שהאליפות אבודה.

ברצלונה תיראה שונה בעונה הבאה. פרנק רייקארד כנראה לא יהיה שם, גם רונאלדיניו וכמוהם גם שורה של שחקנים. הקבוצה תיבנה על הילדים מסי ובוז'אן. מצב הרוח בקטאלוניה ירוד מאוד. האוהדים מאוכזבים מאוד במיוחד לאחר התיקו המאופס בדרבי מול אספניול, מה שהביא את שחקני ברצלונה לצאת בקריאה נרגשת לאוהדים בפרסומת טלוויזיה: "בואו לעודד".

החלוץ סמואל אטו אמר: "אנחנו צריכים את האוהדים שלנו איתנו. יש לי כבוד למנצ'סטר יונייטד ואני מקווה שלהם יש כבוד אלינו. ברור שהם פייבוריטים אבל זה רק נותן לי יותר מוטיבציה".

אטו צוטט השבוע שהוא רוצה לעזוב אם בארסה לא תנצח ותזכה בתואר, מאוחר יותר הוא הכחיש אבל סייג: "לא אשחק בשום קבוצה ספרדית מלבד מאיורקה. לעולם לא אשחק בריאל מדריד."

מסי, שחזר למגרשים במשחק מול אספניול לאחר פציעה ארוכה אמר: "זה מה שנשאר לנו. אם נהיה כנים הליגה רחוקה אבל יש לנו הזדמנות יפה להיות בגמר. אני יודע שהאוהדים איבדו בנו אמון ואנחנו צריכים לעשות דברים כמו שצריך. העונה שלנו תלויה בשני המשחקים האלה".

רונאלדיניו, אדמילסון וליליאן טוראם הפצועים ייעדרו כמו גם קרלס פויול המוצהב. רפאל מרקז לא כשיר לחלוטין אבל צפוי לפתוח כבלם לצידו של גבי מיליטו. תיירי הנרי לא התאמן באופן סדיר ביומיים האחרונים ונמצא בספק למשחק. בברצלונה משוכנעים כי הוא ישחק בסופו של דבר.

באנגליה פורסם כי לשחקני בארסה יש עוד סיבה להתאמץ: בונוסים בסך 20 מיליון ליש"ט שיחולקו לשחקנים, אם יעפילו לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully